השמלות היפות ביותר באוסקר הגיעו רק לאפטר פארטי

מסיבת האוסקר של מגזין ואניטי פייר הפכה כבר מזמן לספוט הכי לוהט אחרי הטקס. הכוכבות מחליפות בגדים ועולות על מדי ב' שחלקם מתעלים על אלו שלבשו שעות ספורות לפני כן. אז מי העתיקה את נשימתנו ומי גרמה לנו להתכווץ ממבוכה? כל המתלבשות הטובות והרעות

מאת  | ‏ 3 מרץ 2016
קייט בוסוורת', רייצ'ל מקאדמס וקרי וושינגטון (צילום: גטי אימג'ס)

קייט בוסוורת', רייצ'ל מקאדמס וקרי וושינגטון (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אליסיה ויקנדר בשמלה של לואי ויטון

צילום: AP

צילום: AP

אחרי שקטפה את פסלון האוסקר הראשון שלה בשמלת לואי ויטון צהובה ומדהימה, אליסיה ויקנדר החליטה להחליף למשהו נוח יותר עבור האפטר פארטי המתוקשר. התוצאה: שמלת פאייטים שחורה ואלגנטית שיושבת עליה מעולה, אם כי מעט מבגרת אותה. אבל היי, שעתיים לפני כן היא זכתה באוסקר, אז נוותר לה הפעם.

קייט בוסוורת' בשמלה של ראלף אנד רוסו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קיית בוסוורת' היא אחד היצורים האניגמטיים ביותר בהוליווד. מצד אחד, היא בקושי משחקת בסרטים, מצד שני, היא מקפידה להופיע בכל שטיח אדום, ולו רק כדי שהעולם ימשיך לזכור את פועלה המעומעם. היא לא היחידה שעושה זאת, אבל היא בהחלט היחידה שמקפידה על טעם אופנתי משובח ביותר. השבוע הוא הגיע לשיאו עם השמלה התכולה הזו, שהיא למעשה הגרסה המוצלחת יותר לשמלה שלבשה קייט בלנשט לטקס האוסקר עצמו.

אוליביה ויילד בשמלה של פראבל גוראנג

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפי איך שזה נראה, אוליביה ויילד מכירה רק גזרה אחת בעולם השמלות, והיא גזרה יוונית הכוללת מחשוף עמוק ומותן מודגשת. היא לבשה את הסגנון הזה כל כך הרבה פעמים בתקופה האחרונה, שאנחנו מתחילים לחשוב שמתגבשת פה רפטטיביות נוסח מארק צוקרברג חולצה אפורה. ועדיין, זה נראה עליה מצוין. הצבע הלא שגרתי של השמלה גורם לה להתבלט בין ים הכוכבות ולהיראות כמו אלה יוונייה אולטרה מודרנית, כזו שכל כך נוח לה, שהיא יכולה פשוט להירדם בתוך השמלה.

רייצ'ל מקאדמס בשמלה של נים קאן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

והנה תהייה שכנראה תישאר איתנו עוד הרבה זמן – איך זה שרייצ'ל מקאדמס לא באה עם השמלה הוורודה הזו לטקס האוסקר? אמנם השמלה הירוקה שלבשה לטקס עצמו הייתה יפה מאוד, אבל זו לוקחת אותה בהליכה. הצבע החיוור מקבל בוסט של גלאם בעזרת החרוזים הכסופים, בעוד שהגזרה הפשוטה מחמיאה לגופה השרירי אך השדוף.  בקיצור, העיקר שגם עם השמלה הזו היא תועדה לנצח.

דייזי רידלי בשמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מי שבאמת היממה אותנו בטקס האוסקר הייתה כוכבת "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", דייזי רידלי, בשמלה לא שגרתית של שאנל. את אותו קו צעיר וחתרני היא המשיכה גם אל תוך הלילה עם עוד שמלה מבית קרל לגרפלד. השמלה השחורה הקטנה הזו מצליחה, באיזשהו אורח פלא, להיראות אדג'ית גם עם כל המלמלות והפרחים שמעטרים אותה, מה שהופך את רידלי לבחורה הכי מרתקת על השטיח האדום של ואניטי פייר.

המתלבשות הרעות:

דיאן קרוגר בשמלה של רים אקרה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו קייט בוסוורת', גם דיאן קרוגר ידועה ברחבי הוליווד בעיקר על סמך טעמה האופנתי ופחות בזכות כישרון המשחק שלה. לכן היה כל כך עצוב לראות את השמלה האדמונית הזו שבחרה ללבוש למסיבה של ואניטי פייר, שנראית כאילו יצאה עכשיו מסרט ההמשך למולין רוז'. משחקי השקיפויות ועודף החרוזים והפרנזים מרכיבים שמלה שנראית כמו משהו שג'ניפר לופז או ביונסה היו לובשות, ולא קרוגר, שבדרך כלל הולכת על קו יותר אופנתי ומתוחכם, כזה שלא זקוק לטריקים זולים כדי למשוך תשומת לב.

אמה רוברטס בשמלה של Safiyaa

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

במבט ראשון, השמלה שלובשת אמה רוברטס יפהפייה. הגזרה שלה חלומית, הצבע החיוור מרתק והיא נראית מושלמת לכוכבת קולנוע. אבל אז מסתכלים לעומק על מה שקורה בה, או יותר נכון מתהלך בה, והאפיל הראשוני שלה מתחלף בתחושת בהלה. האפליקציות הדקורטיביות השחורות המעטרות את השמלה, שאמורות היו להוסיף טאץ' מיוחד ולשבור את המראה הקלאסי, נראות כמו עכבישים ענקיים שהשתלטו על השמלה ולרוברטס לא הייתה ברירה אלא לשחק אותה כאילו הם לא שם. אבל אנחנו רואים אותם, אמה, ועוד איך.

אשלי גרהאם בשמלה של באו טראנצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הדוגמנית אשלי גרהאם זוכה בתקופה האחרונה להייפ רציני. היא מעטרת את שער גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד ומגיעה כעת לכל המסיבות והאירועים הנכונים. הבעיה היא הסטייליסט שלה, שהלך צעד אחד יותר מדי עם השמלה האדומה הזה. היא אמנם יושבת עליה מעולה והצבע מדהים עליה, אבל החלק העליון הוא פשוט אסון שאין כדוגמתו. מה פתח השיפון הקדמי הזה אמור להביע? למה אנחנו אמורים לראות את כל החזיה שלה, אחת על כמה וכמה באירוע כל כך משמעותי כמו זה של ואניטי פייר. אשלי, את כל כך מרשימה, את לא צריכה להוסיף לתשומת הלב כישלונות אופנתיים כמו זה.

אמילי רטאייקאוסקי בשמלה של סטיבן חליל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טקס האוסקר יכול להיות ארוך ומייגע מאוד. לכן עד שמתחיל האפטר פארטי שלו, רוב האנשים כבר נמצאים בחלום העשירי. לפי איך שזה נראה, אמילי רטאייקאוסקי כבר הייתה עמוק בתוך השינה שלה, כשלפתע התעוררה והבינה שהיא חייבת לרוץ למסיבה של ואניטי פייר. אז היא שלפה בחושך בגד גוף, את החלק התחתון של השמלה שלה, אבל את כל השאר פספסה והשאירה בבית. זו הגרסה שלנו לגבי כל מה שקורה פה, אם תשאלו את אמילי היא תגיד שזו "אופנה". אנחנו לא מאמינים לזה.

קרי וושינגטון בשמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמיים החיים לא הוגנים. קחו לדוגמא את קרי וושינגטון לפני טקס האוסקר. אחת הנשים המצליחות בהוליווד יכלה לבחור ממגוון המעצבים והשמלות שרק הייתה רוצה. אבל לא, היא בחרה ללכת על שמלת ורסאצ'ה הזנותית הזו, שנראית לא משהו מקדימה, אבל מאחור בכלל מדובר באסון גרעיני. שום אישה שפויה בדעתה לא צריכה ללכת עם שמלה ש"הקטע שלה" הוא בגד ים צהוב א-לה בוראט שמציץ מתחת. בטח שבטח לא מיס אוליביה פופ.

קו המשווה:
לילי אלדרדיג'
Vs. בלה חדיד
שמלות של אלכסנדר ווטייה קוטור

לילי מול בלה. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

לילי מול בלה. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

ושלא בעניין ואניטי פייר: לילי אלדרידג' ובלה חדיד, שתי סופרמודלס שנמצאות כרגע בשיא הקריירה שלהן, חולקות כנראה טעם אופנתי משותף הכולל חיבה למחשופים נדיבים, חיתוכים במותניים ושסעים עמוקים. ההוכחה – שתיהן בחרו באותה השמלה של אלכסנדר ווטייה, רק בשינוי צבע ואורך שרוולים. מלבד זה, שתיהן הבינו כי לסטייל השמלה מתאים שיער צמוד ומבריק עם שביל אמצעי משורטט ונעלי עקב בצבע שמשלים את השמלה. כיאה למקצוע שלהן, שתי הדוגמניות נראות מדהים, אבל עדיין, כאשר מצב כזה נקלע אלינו – אי אפשר שלא לבחור פייבוריטית.

השאירו תגובה

 

  • כל שמלה, רעב לעיניים. איזה טעם מדהים,כל שמלה קלאסית בטוב טעם. השמלה של קארי לא זנותית אלא פשוט לא יפה,הצהוב לא קשור לגוון הפנינתי-יהלומי-לבן הזה. אשלי גראהם יפייפיה ומזעזעת באותה נשימה. פנים מושלמות איך הגוף שלה,שמתיימר להיות נשי סקסי פמיניסטי פשוט לא עובד. אלא פתאטי. תתחילי לעבוד על עצמך, זה סתם לא בריא.

    מאת: אורח |‏ 20 ביוני 2016 | 18:17
  • בקיצור- החזיה- מחוץ לאופנה.

    מאת: אורח |‏ 5 במרץ 2016 | 19:39
  • דיאן קרוגר נראית טוב זה לא נכון שהיא התלבשה רע

    מאת: אורח |‏ 4 במרץ 2016 | 12:14
  • השמלה של קרי וושינגטון "זנותית"?! אולי אפשר לוותר על התבטאויות כל כך מיזוגניות באתר שפונה בעיקר לנשים?! אישה יכולה ללבוש מה שהיא רוצה, זה לא הופך אותה לזונה.

    מאת: אורח |‏ 4 במרץ 2016 | 02:33