אלזה, גרסת הלייף סטייל: גווינית' פאלטרו מנצחת את החורף

וגם: נטלי פורטמן מתלבשת טוב מדי, ג'ניפר לופז זקוקה לשנת לילה טובה, קייט וינסלט קונה במחלקת הילדים וקריסטן סטיוארט מוותרת על עולם האופנה. כל המתלבשות הטובות והרעות של הוליווד

מאת  | ‏ 28 ינואר 2016
גווינית', נטלי וג'יי לו. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

גווינית', נטלי וג'יי לו. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, פרמיירות "לג'יין יש אקדח", ניו יורק ופריז
שמלות של ולנטינו ודיור

צילום: גטי אימג'ס, AP

צילום: גטי אימג'ס, AP

כמה נחת בחורה אחת יכולה להביא לעם שלם. פורטמן, היפה בנשים, נראתה כל כך משגע בשתי הפרמיירות לסרטה החדש "לג'יין יש אקדח" שפשוט לא יכולנו להתאפק, ובחרנו בה כמצטיינת הכפולה של השבוע. פורטמן בחרה ללכת באופן כמעט סדרתי על קו צנוע וחורפי הכולל שמלות מקסי מלכותיות מלאות בהדר המורכבות מדיטיילים מוקפדים לעילא. בשני המקרים, פורטמן הלכה על שיער אסוף שמעניק את מלוא הבמה לפניה היפהפיות, כשבעיקר אהבנו את טאץ' האודם העמוק שסיפקה לשמלת הולנטינו הקסומה. נטלי, שיחקת אותה.

גווינית' פאלטרו, מירוץ אאודי, האלפים האוסטרים
שמלה ומעיל של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעולם מתוקן, גם אנחנו היינו מתלבשים לכפור שהיה השבוע כמו גווינית' פאלטרו באלפים האוסטרים. אבל בניגוד אלינו, שהסתפקנו בשכבות על גבי שכבות של סווטשירטים מפליז דהוי, פאלטרו ניצחה את החורף עם שמלת סריג אפורה ארוכה ומעיל לבן מעל, שגרמו לה להיראות כמו אלזה, גרסת מלכת הלייף סטייל.

ג'וליאנה מרגוליס, טקס פרסי Artios , ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'וליאנה מרגוליס מוכיחה שגם אחרי שעות העבודה שלה כאלישיה פלוריק, היא לבושה ומוכנה לנצח את הרעים. בחליפת סמוקינג שחורה, מרגוליס נראית כמו האישה הכי אלגנטית וקשוחה בהוליווד. ג'ורג' קלוני, תאכל את הלב.

קרי וושינגטון, פרמיירת " Confirmation", פסטיבל סאנדנס
טופ של
Ji Oh, חצאית של Tibi, מגפיים של סטיוארט וייצמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד כוכבת טלוויזיונית שעושה את המעבר המוצלח בין המסך הקטן לשטיח האדום היא קרי וושינגטון, שהגיעה לפסטיבל סאנדנס ולגופה אאוטפיט משגע בשחור-לבן. שילוב המרקמים השונים – הטופ עשוי העור, החצאית הצמרית והמגפיים מזמש יוצר חגיגה אופנתית שמצליחה להיות אדג'ית ומעודנת בו זמנית.

קרלה ברוני-סרקוזי, תצוגת הקוטור של סקיאפרלי, פריז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נקנח באחת והיחידה, קרלה ברוני-סרקוזי, שהגיע לשבוע הקוטור באאוטפיט שהוא תמצית הסטייל הפריזאי – מכנסי עור צמודים, טי-שירט אפורה כהה, בלייזר שחור ומגפוני שפיץ שמתאימים לפרסונה המוזיקלית שהיא מטפחת. אפשר רק לקנא, לנסות להעתיק ולקוות שיום אחד נראה כמוה.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לופז, אירוע פתיחה לכבוד סיבוב ההופעות שלה, לאס וגאס
שמלה של גבריאלה קדנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק לפני שבועיים היללנו את השמלה הלבנה המושלמת שלבשה ג'ניפר לופז לאפטר פארטי של גלובוס הזהב, והנה, היא שוב בשמלה לבנה, רק הפעם, כזו ששולחת אותה ישירות לחלק הרע של המדור. אין עוררין שלג'יי לו יש את הגוף הכי טוב בהוליווד, אבל עדיין, אין סיבה להוציא אותו החוצה בלי לחשוב לפני כן על ההשלכות. במחשוף מוגזם, בצבעוניות לא ברורה ובאיפור רע, ג'יי לו מציגה את אחד הלוקים הפחות מוצלחים שלה בזמן האחרון, שבעיקר מראה כי היא זקוקה לשנת לילה טובה. וודאי אחרי שתקיץ ממנה תבין שהיא עשתה ביג מיסטייק.

קייט וינסלט, טקס פרסי המבקרים, לונדון
שמלה של אזדין אלייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אוקיי, אז אולי זה לא הכי פייר לשים השבוע את קייט וינסלט בשמלה הזו באותה הקטגוריה תחת ג'ניפר לופז, אבל מפאת חוסר במתלבשות רעות, גם וינסלט תצטרך להשלים עם הימצאותה פה. ושלא תחשבו – יש לנו על מה לבסס את זה. כמה שכל אישה תשמח ללבוש שמלה שחורה של אלייה, רצוי שהיא תהיה במידה הנכונה, כי זו שעל וינסלט, נראית כאילו היא של אלייה ג'וניר, קו הילדים (הדמיוני) של המעצב הנחשב. מפתח החזה יושב בצורה גבוהה ומוזרה מדי והמעבר בין אזור הבטן הצמוד לגזרת הפעמון שלמטה, מקנה לוינסלט צללית של בלון פורח/תלבושת של מחליקה על הקרח בשנת 83.

קריסטן סטיוארט, פרמיירת " Certain Women", פסטיבל סאנדנס
ז'קט של
Citizens of Humanity, מכנסיים של The Kooples

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד לקרי וושינגטון שהשקיעה את מרב מרצה האופנתי לכבוד פסטיבל סאנדנס, נדמה כאילו קריסטן סטיוארט פשוט ויתרה מראש. אל תבינו אותנו לא נכון, אנחנו הכי בעד קז'ואל שיק ואדידס סופרסטאר, אבל יש גבול לכל תעלול. המראה השלוכי של סטיוארט הוא כבר מעבר למתקבל, הוא פשוט בעיטה בפרצוף לעבר עולם האופנה. אז אם היא רוצה לשחק איתנו מלוכלך – אנחנו לא נישאר אדישים.

לילי קולינס, השקת הקולקציה החדשה של סטלה מקרטני, אל.איי
ז'קט של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ילדים וילדות – האם תצליחו למצוא את הזרועות של לילי קולינס החמודה? כי לפי איך שזה נראה, הן נבלעו על ידי ז'קט המרשמלו הזה. אז אמנם אהבנו את הצבע והפרינט הסיני, אבל בכל הנוגע לגזרה, היא גורמת לקולינס להיראות כמו גברת תפוח אדמה.

ריטה אורה, תצוגת הקוטור של אטלייה ורסאצ'ה, פריז
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תסמכו על גברת ריטה אורה שתספק את מנת ה"מה לעזאזל לבשת?!" החודשית. הפעם, מדובר ביצירה טרייה מבית דונטלה ורסאצ'ה, איתה אורה הגיעה לתצוגת הקוטור, שם "השמלה" הוצגה על המסלול. אין צורך להכביר במילים – משחק הסולמות ונחשים הכתום הזה הוא ככל הנראה אחד הלוקים הכי הנוראיים שנתקל בהם בשנת 2016, וינואר אפילו עוד לא הסתיים.

קו המשווה:
אמאל קלוני Vs. נעמי קמפבל
מעיל של ברברי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מימין – אמאל אלמודין קלוני, עורכת דין ביום, אשתו של כוכב קולנוע בלילה. משמאל – נעמי קמפבל, סופרמודל ניינטיזית שידועה בחיבתה לזריקת פלאפונים על עוזרות אישיות. השתיים נתפסו לאחרונה כשהן לבושות באותו מעיל בצבע טורקיז עז של ברברי, איתו הן מנסות להילחם בחורף הקשה. למרות הלוק הכמעט זהה הזה, במשחק הזה יש רק מנצחת אחת, והיא תלויה בכם.

השאירו תגובה