גם כשלובשים שאנל אפשר להראות רע

קריסטין סטיוארט מוכיחה שלא כל השאנל זהב, קייט בלנשט מתעלה על השיאים של עצמה, אמבר הרד נראית כאילו הוציאה את ג'וני דפ מהמסבאה ודקוטה ג'ונסון יכולה ללמד את ונסה הדג'נס כמה טיפים אופנתיים. וגם: מי לבשה את ויקטריה בקהאם טוב יותר? כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 7 ינואר 2016
אמבר הרד, קריסטיו סטיורט וקייט בלנשט. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אמבר הרד, קריסטיו סטיורט וקייט בלנשט. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט בלנשט, טקס פרסי הקולנוע, פאלם ספרינגס
שמלה של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה עונג ויזואלי יכולה אישה אחת להעניק לחובבי האופנה? בכל מה שזה קשור לקייט בלנשט – אין סוף. בכל שטיח אדום שהיא מגיעה אליו היא מצליחה לתעל את האלגנטיות והיופי המסנוור שלה אל לוקים כובשים וזוהרים, בדיוק כמו המקרה עם השמלה הנ"ל של מארק ג'ייקובס. על מישהי אחרת היא יכלה להיראות אולי דודתית, אבל על בלנשט היא נראית כמו כל החלומות שלנו יחדיו.

דקוטה ג'ונסון, טקס פרסי פיפל'ס צ'ויס, אל.איי
טופ וחצאית של ארמני פריבה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שנת 2015 הייתה ללא ספק שנתה של דקוטה ג'ונסון. והנה, רק עבר השבוע הראשון של 2016 והיא כבר מוכיחה שהיא לא One Hit Wonder, אלא כאן כדי להישאר בצמרת המתלבשות הטובות. האנסמבל המתכתי הזה מבית ארמני מחמיא לה באופן מעורר קנאה, ומצליח להיות מינימליסטי ואוונגרדי בו זמנית. דווקא ההפרדה הכמעט לא נראית לעין בין החלק העליון לתחתון הופכת את הלוק כולו לצעיר ומגניב להחריד.

אליסיה ויקנדר, טקס פרסי הקולנוע, פאלם ספרינגס
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שהעולם סוף סוף השלים את הפער והבין שאליסיה ויקנדר השוודית היא הדבר הכי טוב שהגיע מאירופה להוליווד בשנים האחרונות. אז נכון, היא שחקנית עולה ומבטיחה, אבל אותנו היא בעיקר מעניינת מהסיבה המאוד פשוטה – יש לה טעם מעולה בבגדים. השמלה הרומנטית הזו של ארדם היא דוגמא נפלא לכך. ויקנדר לא הולכת על בטוח, אלא בוחרת בפריטים שהם קצת שונים מהשטיק הקבוע של השטיח האדום. כאלו שיש להם אופי ואמירה אופנתית אמיתית מאחוריהם. אנחנו כאמור, נשבנו בקסמה השוודי.

סרשה רונן, טקס פרסי מבקרי הקולנוע, ניו יורק
שמלה של ויקטוריה בקהאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סרשה רונן היא ללא ספק הבחורה לסמן בשנת 2016. השחקנית האירית בת ה-21 היא אחת הכוכבות העולות בשמי הוליווד ולפי איך שזה נראה, היא גם אוחזת בטעם אופנתי משובח. השמלה הזו של ויקטוריה בקהאם היא בדיוק מה שצריך לדמיין כשחושבים על השמלה השחורה הקטנה המושלמת – היא יושבת בול על הגוף, מקנה לרונן גזרת שעון חול שהקרדשיאניות יכולות רק לחלום עליה, והכתף האחת בעלת מספיק דרמה ונוכחות כדי להעניק ללוק כולו עוצמה שאי אפשר להתעלם ממנה.

ברי לארסון, טקס פרסי הקולנוע, פאלם ספרינגס
שמלה של ג'ייסון וו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונסיים את רשימת הטובות עם שחקנית עולה נוספת שכדאי לשים לב עליה – ברי לארסון. אי אפשר להישאר אדישים כלפי השמלה הזו של ג'ייסון וו. הצבע הירוק העמוק הוא חגיגה לעיניים, גזרת המידי מדויקת והאבזור המינימלי הופך את הלוק כולו לכובש במיוחד. לנו היא בעיקר הזכירה את השמלה הבלתי נשכחת שלבשה קירה נייטלי בסרט "כפרה", או במילים אחרות – ברי שיחקה אותה ובגדול.

המתלבשות הרעות:

ונסה הדג'נס, טקס פרסי פיפל'ס צ'ויס, אל.איי
שמלה של
Kayat

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא נעים להגיד את זה, אבל אפשר להריח את ההתאמצות של ונסה הדג'נס למרחקים. האם זו ההעמדה המוחצנת על השטיח, או שמא השילוב של השמלה הבוהקת מדי עם הצ'ואקר המתכתי? ככל הנראה מדובר בכל הפרמטרים האלו יחד שגורמים להאדג'נס לפספס ובגדול. אנחנו היינו ממליצים לה לעבור איזה שיעור או שניים אצל המורה דקוטה ג'ונסון, שתלמד אותה איך בוחרים שמלה מנצנצת כמו שצריך.

רוני מארה, טקס פרסי הקולנוע, פאלם ספרינגס
שמלה של 
לנוון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

משהו עובר בתקופה האחרונה על רוני מארה. יכול להיות שאלו הביקורות הטובות על משחקה ב"קרול" האוסקרי שגרמו לה לאדישות בכל הנוגע לאופנה, ולכן היא הגיעה לשטיח האדום במה שאפשר לתאר רק ככדור פורח לחובבי EMO. הגזרה הבלונית של שמלת לנוון הזו עושה עוול אפילו לבחורה רזה במיוחד כמו מארה, שלא לדבר על שולי התחרה המבצבצים מתחת, שכל מה שבא לנו לעשות להם זה לתלוש אותם באכזריות. אם ככה היא פותחת את 2016, אפשר לעצור אותה כבר עכשיו.

כריסטינה מילאן, טקס פרסי פיפל'ס צ'ויס, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כריסטינה מילאן, זמרת וכוכבת ריאליטי, נראית כאילו ברחה מטקס מיס יוניברס בדיוק ברגע המביך כשהורידו למיס קולומביה את הכתר והעניקו אותו למיס הפיליפינים. הרי איפה יכולה שמלת פאייטים סגולה כזו להתקיים מלבד טקס תחרות יופי קיטשי? ובכן, לא בשטיח אדום הוליוודי כמו שגברת מילאן חשבה השבוע. והכי גרוע – ההתאמה המוחלטת בין צבע השמלה, לנעליים לתיק. היה חסר רק פס סגול בשיער והייתה יכולה כבר לסגור את הבסטה.

קריסטין סטיוארט, טקס פרסי מבקרי הקולנוע, ניו יורק
טופ וחצאית של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קריסטין סטיוארט הפכה (בצורה די תמוהה, יש להגיד) למוזה של קרל לגרפלד. הוא ביים אותה בסרט קצר על חיי קוקו שאנל, צילם אותה לקמפיינים, הזמין אותה לתצוגות, ולפי איך שזה נראה – גם מלביש אותה לאירועי יח"צ. אבל הנה, סטיוארט מוכיחה כי לא כל השאנל זהב. באאוטפיט שנראה כאילו מתאים יותר לערב בדאנג'ן, סטיוארט נראית כאילו נדחה אל תוך תיק קווילט 2.55 קלאסי של שאנל, וכעת לא יודעת איך לצאת ממנו. אבל היי, היא מחייכת בפעם הראשונה לצלמים וגם זה משהו.

אמבר הרד, טקס פרסי הקולנוע, פאלם ספרינגס
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

והיוש לזוג המוזר של שנת 2016 – ג'וני דפ ואמבר הרד, שנראים יחד כמו שני שיכורים מהמערב הפרוע. הוא נראה כאילו הוא כבר ממש לא איתנו, והיא, למרות יופייה וטעמה האופנתי בימים כתיקונם, נראית פה כמו מארחת במסבאה בלואיזיאנה במאה ה-19, שמלווה את הלקוח האחרון אל דלת היציאה.

קו המשווה:
אליסיה ויקנדר Vs. סלינה גומז
אאוטפיט של ויקטוריה בקהאם

אליסיה או סלינה: מי לבשה את ויקטריה בקהאם טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אליסיה או סלינה: מי לבשה את ויקטריה בקהאם טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

רק לפני כמה פסקאות לא יכולנו להפסיק את התשבחות על אליסיה ויקנדר, והנה היא חוזרת בקרב אופנתי ראשון מול סלינה גומז. השתיים לבשו באירועים שונים בתקופה האחרונה חליפה לבנה ומצוחצחת של ויקטוריה בקהאם עם שינויים מינוריים – אליסיה שילבה לטופ הסגור מכנסיים רחבים בעוד שסלינה הלכה על ווריאציית החצאית. אז מי לדעתכם לבשה את זה טוב יותר? אליסיה או סלינה?

השאירו תגובה

 

  • לא כל השאנל זהב?
    מתי שאנל יצרו לוק נורמלי אחד בחמש שנים האחרונות?
    קארל לגרפלד עבר זמנו ואתן פשניסטיות מסכנות מסונוורות מהטייטל שאנל שלא הבחנתן ברצף הכיעור שבית האופנה הזה מייצר עונה אחרי עונה כבר כמה שנים

    מאת: אורח |‏ 9 בינואר 2016 | 20:06
  • הסכמתי עם הכל מלבד אמבר.
    מראית מעולה. שמלה יפהפיה!

    מאת: סכ |‏ 8 בינואר 2016 | 19:05
  • ברור שאליסיה! השיער הפזור של סלינה גורם לזה להראות פשוט מבולגן מדי! השרוולים לא מותאמים.
    בקיצור זוועה

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 16:05
  • Wonder ולא Wander

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 11:50
  • סלינה גומז נראית כאילו ברחה ממוסד לפגועי נפש

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 11:37
  • קו המשווה שניהם מזעזעות

    מאת: אורח |‏ 8 בינואר 2016 | 10:52