לא להאמין: קייטי פרי לובשת שמלה שלא עשויה פלסטיק

וגם: ג'ניפר לורנס היא אם הכלה, גווינית' פאלטרו יפה ברמות של כלה, לורד הולכת לאופרה, ג'ניפר אניסטון במחווה לקו ההפרדה וריטה אורה וקנדל ג'נר שוכחות את המכנסיים בבית. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 5 נובמבר 2015
צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

המתלבשות הטובות:

קייטי פרי, מופע הבלט Fortuna Desperata, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין צורך לשפשף את העיניים או להטעין מחדש את העמוד. אכן מדובר בקייטי פרי ברשימת המתלבשות הטובות. מסתבר שדברים טובים קורים כשמחליפים יריעות פלסטיק זוהרות בבדים עשירים, ומשאירים את הגיחוכים והשטויות להאלווין. פרי לבושה פה כמו חלום חורפי מושלם – שמלה שחורה ודרמטית, שיער אסוף למשעי ומעיל (דמויי פרווה, אנחנו מקווים) שעושה חשק לפתיתי שלג.

גווינית' פאלטרו, גאלת amfAR, אל.איי
שמלה של ראלף אנד רוסו קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם גווינית' פאלטרו מתגאה בגירושים הידידותיים שלה עם כריס מרטין, אבל לפי הלוק הזה נראה שמדגדג לה לעמוד תחת החופה בשמלה לבנה. השמלה מלאת החרוזים הזו של ראלף אנד רוסו אכן יכולה להיות מושלמת לחתונה חורפית – השרוולים הארוכים מקנים לה מראה של נסיכת קרח, בעוד שהמחשוף מצליח לשחק על הגבול הדק שבין אלגנטי לסקסי. אז כלות החורף אי שם, מדובר פה במכרה זהב של רעיונות והשראות.   

ריס ווית'רספון, טקס פרסי הקולנוע האמריקאי, אל.איי
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לריס ווית'רספון יש כמה סגנונות מאוד מובהקים כשזה נוגע לשטיח האדום. מצד אחד, יש את שמלות המידי המבוגרות א-לה אלישיה פלוריק (שבד"כ לוקחות אותה אל מחוזות המתלבשות הרעות), ומצד שני, מבעד לקשת, יש את הסגנון הנ"ל – שמלות מקסי חושפות כתפיים עם שובל קטן מאחור. למרות שזו לא חוכמה לחזור על אותו השטיק בכל שטיח אדום, כן אפשר להוריד את הכובע בפני מישהי שיודעת מה עובד עבורה. ולהלן – שמלה יפהפייה שפשוט נראית טוב על ווית'רספון. נקודה.

סיינה מילר, טקס פרסי אשת השנה של הארפר'ס באזר, לונדון
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בין שלל השמלות השחורות של תחילת נובמבר, מגיעה סיינה מילר כמו משב רוח רענן ומזכירה לנו שיש עוד כמה צבעים על הסקאלה. בשמלת פליסה רומנטית של ולנטינו, מילר נראית כמו יצור שמיימי ועוצר נשימה, ומראה לכל שאר נשות הוליווד איך עושים את זה נכון.

רוזי הנטינגטון-ויטלי, גאלת amfAR, אל.איי
שמלה של סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש שיאמרו כי המדור הזה מעדיף שמלות בשחור ובלבן על פני צבעים אחרים. ייתכן וזה נכון, אבל האם גם אתם הייתם יכולים לעמוד בפני שמלה שחורה ומושלמת כמו זו שלובשת רוזי הנטינגטון-ויטלי? היא הרי כל מה ששמלה יכולה וצריכה להיות – מלאת דרמה ונוכחות מבלי להעפיל על הלובשת אותה, ומצד שני נראית נוחה להפליא, כאילו אפשר להיכנס איתה למיטה ולהירדם בשלווה.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר אניסטון, טקס פרסי הקולנוע האמריקאי, אל.איי
אאוטפיט של קאופמן פרנקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תראו כמה חתיכת בד יכולה לעשות הבדל. אילו חזיית הסטרפלס המחרידה הזו הייתה מחוברת בתפר פשוט אל החצאית בעלת גזרת המותן הגבוהה ביקום, יכול היה מאוד להיות כי אניסטון הייתה נכנס לרשימת המתלבשות הטובות. אבל לא, היא החליטה ללכת על קו הפרדה ברור, שהורס את החיים עצמם. ואל תתנו לנו לדבר על הכתם שעל הבד הלבן, זה מספיק מביך כמו שזה.

ג'ניפר לורנס, פרמיירת "משחקי הרעב: עורבני חקיין 2", ברלין
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'ניפר לורנס הספיקה הרבה בחייה הקצרים. הייתה מועמדת לשלושה אוסקרים, זכתה באחד, שיחקה בכמה משוברי הקופות הגדולים ביותר בכל הזמנים, הפכה לפרזנטורית של דיור, וכעת, לורנס הפכה לאם הכלה. טוב, אולי אין לה באמת ילדים, אבל זה כנראה לא הפריע לה להתלבש כאילו הבת שלה מתחתנת, אבל האירוע הוא ההזדמנות שלה לדפוק הופעה. השמלה אמנם של דיור, אבל כל השאר זועק אלנבי – הצבע, הבד ובעיקר, החיתוכים שנראים כאילו לבשה שרוולון צנוע עבור החופה. פייר, התאכזבנו.

אמנדה סייפרד, טקס פרסי ה-CFDA, אל.איי
שמלה של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לשמלת הז'יבנשי הזו היה פוטנציאל. הסטייל יפה, בקטע חדר שינה-פוגש רקדנית פלמנקו, אבל היא פשוט לא יושבת טוב על סייפרד. נראה כי היא גדולה עליה בכמה מידות, ובמקום שריקרדו טישי, המנהל הקראיטיבי של ז'יבנשי, יעזור לה במדידות, הוא כנראה היה עסוק באיזו פארטייה עם קים וקנייה חבריו הטובים. Oh well.

לורד, טקס פרסי ה-CFDA, אל.איי
אאוטפיט של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עוד מישהי שקיבלה משלוח מז'יבנשי אבל מבלי שמישהו עבר על זה לפני כן, היא לורד. בחליפת סאטן מלאת שכבות היא נראית כמו מורה לאמנות בפנסיה שהלכה לערב באופרה. למרות כי הניסיון שלה ללכת על פריטים שהם יותר פאשן פוורוד הוא כן מעורר הערכה, צריך לזכור שמדובר בילדה בת 18, שיכולה להתפרע קצת יותר על השטיח האדום.

קירה נייטלי, ערב פתיחת המחזה "Therese Raquin", ברודווי
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קירה נייטלי רוצה שייקחו אותה ברצינות. היא משחקת בסרטים אמנותיים ועושה מחזות בברודווי. אבל איך אפשר לקחת אותה ברצינות כשהיא לובשת שמלה שנראית כאילו עשויה מהבד הצבעוני הבלתי נגמר שיוצא מפה של ליצן? למרות שבדרך כלל נייטלי היא מתלבשת מצטיינת, נראה שהפעם לקחה כיוון אחר ולא מוצלח, וצריכה קצת הכוונה מחודשת. נשמח לעזור.

קו המשווה:
ריטה אורה
Vs. קנדל ג'נר
ז'קט ומגפיים של
Balmain x H&M

ריטה מול קנדל. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: צילום: גטי אימג'ס)

ריטה מול קנדל. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: צילום: גטי אימג'ס)

מי שהצליחה להגיע לקניון עזריאלי ולהניח את ידה על קולקציית הקפסולה של בלמיין ל-H&M, וודאי ראתה את הז'קט השחור-כסוף הזה ומהגפיים הגבוהים והסופר סקסיים שעיצב אולייביה רוסטאן. כחלק מהטיזרים שנזרקו לאוויר העולם בחודשים האחרונים לקראת השת"פ המדובר, לכוכבות הוליווד והסביבה ניתנו פריטים מהקולקציה כדי ליצור הייפ וסקרנות. אבל מה שזה עוד יותר יצר זה פאדיחות שטיח אדום ומקרה של מי לבשה את זה טוב יותר. אז הנה, השאלה עוברת אליכם – מי לא לבשה מכנסיים טוב יותר – ריטה אורה או קנדל ג'נר?

השאירו תגובה

 

  • וואי כל כך קנדל ניצחה , איך אפשר בכלל להתחרות עם דוגמנית על?

    מאת: מישהי |‏ 6 בנובמבר 2015 | 13:47