אפילו לואי ויטון לא הצליח להציל את סלינה גומז

וגם: מירנדה קר משמחת את פופאי, ג'סיקה ביל מכשפת בולנטינו, קייטי הולמס בסטיילינג לא מהעולם הזה, מדונה רוכשת בגדים בדיזינגוף סנטר וקים קרדשיאן ראש בראש מול ליידי גאגא. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 29 אוקטובר 2015
הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, יח"צ ויטון)

המתלבשות הטובות:

סיינה מילר, פרמיירת "משחק באש", לונדון
שמלה של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מבחינתנו, סיינה מילר לא יכולה לטעות. אולי זה הבלונד הזוהר או הפנים היפהפיות שמסנוורות אותנו, אבל איכשהו מילר תמיד מצליחה להיות המתלבשת המצטיינת בכל שטיח אדום, דווקא בגלל שהיא לא משחקת על בטוח, אלא מתנסה ומשכללת את הסטייל שלה בכל פעם מחדש. וזה ליידיז, המתכון לשמירה על טעם אופנתי משובח ומעודכן.

דקוטה ג'ונסון, טקס פרסי Instyle, אל.איי
חליפה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: יח"צ ויטון

אפרופו סיינה מילר, אפשר כבר להכתיר את דקוטה ג'ונסון בתור יורשת הסטייל המופלא שלה. כמו מילר, ג'ונסון לא מפחדת להעז, אבל תמיד על גבול הטעם הטוב. כך המקרה עם החליפה הגברית הזו, שמצליחה, באמצעות פרופורציות נכונות וחייטות מדוקדקת, להקנות לג'ונסון מראה אלגנטי, נשי וסופר סקסי.

לוורן קוקס, גאלת הסתיו של הבלט האמריקאי, ניו יורק
שמלה של די האטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היינו צריכים לאסוף את הלסת כשראינו את הלוק המרהיב הזה של לוורן קוקס, כוכבת "כתום זה השחור החדש" לכבוד גאלת הסתיו של הבלט האמריקאי. יש פה כל כך הרבה טוב ויופי בשמלה אחת – הגזרה הלא שגרתית אך מחמיאה ביותר, הצבעוניות האפלולית מלאת העוצמה וההתאמה המוחלטת לקוקס. ככה מתלבשים לבלט.

גווינית' פאלטרו, טקס פרסי Instyle, אל.איי
שמלה של
סקיאפרלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ככל הנראה רק גווינית' פאלטרו יכולה להגיע לשטיח האדום במחשוף כל כך עמוק ועדיין לצאת מזה בשלום ושיק מעורר קנאה. אז איך עושים את זה? (ג'ניפר לופז, זה בשבילך) – ראשית, יש לבחור בבית אופנה אגדי בעל תווית תקן איכותית כסקיאפרלי. שנית, רצוי ללכת על בד עשיר ויוקרתי כקטיפה שחורה, ולסיום, לכסות את כל שאר האיברים, כדי שבכל זאת, משהו יישאר לדמיון.

ג'סיקה ביל, טקס פרסי ה-EMA, אל.איי
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'סטין טיברלייק הוא בחור בר מזל. הרי איך אפשר לעמוד בקסמה של ג'סיקה ביל עם שמלת הטול הכובשת הזו של ולנטינו? היא כל כך קסומה ומכשפת וחלומית ועוד מלא שמות תואר שמהללים אותה. רק בקשה קטנה מביל – וותרי נא על הקלאץ' הבעייתי. הוא לא קשור וזה קצת הורס.

המתלבשות הרעות:

דיאן קרוגר, טקס פרסי Instyle, אל.איי
שמלה של פרין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, דיאן קרוגר היא בצמרת המתלבשות הטובות. אבל נפל דבר, והיא הגיעה לרשימה הרעה. תאשימו את הכוכבים, את מזג האוויר, או אולי פשוט את קרוגר עצמה, שהתבלבלה וחשבה ששמלת הזהב הזו של פרין היא יפה. כי היא לא. הפרינט מוגזם, בטנת הפסים לא קשורה, והחיתוכים בכתפיים נראים כמו משהו משנת 96. אמנם הנעליים יפות, אבל זה פשוט לא מספיק.

קייטי הולמס, גאלת "לילה של כוכבים", אל.איי
שמלה של זאק פוזן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הסיפור האישי של קייטי הולמס הוא די טראגי כשחושבים עליו. משחקנית סופר מצליחה היא הפכה לגרושתו של טום קרוז, ובין כל זה אפילו לא הצליחה לשמור על סטייל מוצלח. מי יודע, אולי חייזרים סיינטולוגים השתלטו לה על הארון ובחרו עבורה את השמלה המחרידה הזו, ואז המשיכו בעבודת סטיילינג קלוקלת, הכוללת מגפונים לא מתאימים ושיער ואיפור המבגרים אותה בעשרים שנה. בעצם, יכול להיות שמהפלנטה שהם מגיעים ממנה, זה נחשב טוב, ואז, במקרה הזה, שאפו.

סלינה גומז, טקס פרסי Instyle, אל.איי
טוטאלוק של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: יח"צ ויטון

תראו מה זה. רק לא מזמן תהינו איך הסטייל של סלינה גומז השתבח כל כך. אבל אז הגיע הלוק הנ"ל והבנו שדיברנו מהר מדי. אמנם גומז נכנסה לקליקה הסגורה של ניקולה גסקייה ללואי ויטון, אבל גם זה לא עזר לה על השטיח האדום. האאוטפיט המדובר, הלקוח מתוך קולקציית אביב-קיץ 2016 שהוצגה בפריז לפני כחודש, הוא פשוט בעייתי. גומז נראית כאילו נלכדה ברשת דייגים שנתקעה על ענן ושום תווית של לואי ויטון לא תעזור לה לצאת מזה בשלום.

מירנדה קר, טקס פרסי Instyle, אל.איי
אאוטפיט של אוליאנה סרג'נקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אילו אוליב, אשתו של פופאי, הייתה סופרמודל בשנת 2016, היא ככל הנראה הייתה מתלבשת כמו מירנדה קר. כמובן שהיא הייתה מוותרת לשם כך על הרבה פיסות בד,  אבל היי, פופאי היה וודאי מרוצה. אנחנו לעומת זאת, פחות התלהבנו מהאאוטפיט הלא מאוזן הזה, ובעיקר מחלקו העליון שאינו משתדך טוב אל החצאית בעלת הפוטנציאל. תוסיפו לזה את העמידה המוגזמת, וקיבלתם גיחוך.

מדונה, אפטר-פארטי של סיבוב ההופעות Rebel Heart, לאס וגאס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה לנו להחליט – האם מדובר במדונה או בילדת אימו בדיזינגוף סנטר שהלכה לבזבז את דמי הכיס שלה על חולצת טופאק ומגפיים עם פלטפורמות אימתניות? היא כמובן נראית מדהים לגילה, אבל הגיל המנטלי שלה עדיין נשאר על 17, וזה כבר לא מגניב אותנו.

קו המשווה:
קים קרדשיאן
Vs. ליידי גאגא
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אנחנו מתים על זה שקימוש לא מתחשבת בקולקציות ועונות, ופשוט הולכת על מה שהיא מרגישה שמתאים לה. כך למשל עשתה עם שמלת הגלימה הלבנה הזו של ולנטינו, שליידי גאגא לבשה כבר לפני כשנה, והיא עצמה לבשה כזו בדיוק בשחור, לפני פחות מחודש. למרות ההיריון, קים לא חששה ללכת על שמלה סופר צמודה ומבליטת בטן, אך בניגוד לגאגא, בחרה בגוון שמנת על פני לבן, וכן ויתרה על מערכת הכוכבים שבבטנת הגלימה. אז מי לבשה את ולנטינו טוב יותר? קים או הליידי?

השאירו תגובה