לילי רוז דפ, את מתקדמת אופנתית מדי עבורנו

וגם: ג'יג'י חדיד יפה בלבן, לילי קולינס משמחת את קוקו שאנל, קירסטין דאנסט בבחירת צבעים נוראית וסיינה מילר בלוק שווה פינטרסט. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 15 אוקטובר 2015
ג'יג'י חדיד, לילי רוז דפ וסיינה מילר: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: AP, גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד, לילי רוז דפ וסיינה מילר: המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: AP, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ג'יג'י חדיד, גאלה של איגוד חולי הליים, ניו יורק
שמלה של טומי הילפיגר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הסופרמודל הכי עסוקה בעולם (טוב נו, לצד קנדל ג'נר), נראית הכי טוב כשהיא לא מנסה יותר מדי. אי אפשר שלא לאהוב את המראה הרענן הזה שכל כולו מריח כמו בריזה נעימה מהאוקיינוס האטלנטי. השיער האסוף בקוקו פשוט, פנים זורחות ולא מטויחות במייקאפ, וכמובן, שמלת הסטרפלס הלבנה הזו שנראית כמו משהו שביאנקה ג'אגר לבשה בסטודיו 54, אי שם בשנת 1974. כעת כשמערכת היחסים בין ג'יג'י לג'ו ג'ונס נראית רצינית, זה הזמן להגיד שהיא נראית פשוט מעולה בלבן.

לילי קולינס, פתיחת תערוכת "מדמואזל פריבה", לונדון
טוטאלוק של שאנל

צילום: אינסטגרם dailycelebstyle

צילום: אינסטגרם dailycelebstyle

אם קוקו שאנל הייתה יכולה לחזור מן המתים, יש מצב גדול שהיא הייתה מעוניינת לחזור בתור לילי קולינס. הרי מה יש בה שלא לאהוב? הבחירה האופנתית מדויקת, השיער והאיפור מתוחכמים והאטיטיוד קריר אבל לא מתנשא. בקיצור, זה לוק השאנל הכי טוב שראינו כבר הרבה מאוד זמן.

רוזי הנטינגטון-ויטלי, אירוע "כוח נשי", לוס אנג'לס
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שלרוזי הנטינגטון-ויטלי יש נפילות אופנתיות הכוללות בדרך כלל בדים שקופים שחושפים יותר ממה שאנחנו רוצים לראות, הפעם היא הדהימה בשמלה א-סימטרית אצילית של סטלה מקרטני. הכל פה מושלם למדי – משחק האורכים, הכיסים הקוליים, הכתף החשופה והשיער הפייתי. רוזי נראית אלגנטית מאי פעם ולנו נותר רק לעודד אותה מהצד.

רייצ'ל וייס, פרמיירת "הלובסטר", לונדון
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את וייס לא ראינו הרבה זמן על השטיח האדום, ופייר, התגעגענו. כמעט תמיד היא מפעימה בשמלות נשיות מאוד עם ניחוח הוליוודי ישן וטוב. השמלה הזו של אלכסנדר מקווין היא דוגמא מעולה לכך. גזרת שעון החול מחמיאה להפליא, הפרינט מצליח להיות מיוחד מבלי להיות מוגזם, והתכשיטים, השיער והאיפור גורמים לה לזהור באופן כמעט קיצוני.

סיינה מילר, פרמיירת "High-Rise", לונדון
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תגידו שלום ללוק שהכי אהבנו השבוע. סיינה מילר בשמלה כובשת של מייקל קורס המעמידה אותה, שוב, בצמרת המתלבשות הטובות בהוליווד. שולי המלמלה  הרומנטית, המיעוט המכוון והנכון באקססוריז והשיער המבולגן של סיינה גורמים לה להיראות כמו אלה יוונייה מלפני הספירה, ובעיקר, הופכים אותה לרפרנס מעולה לכלות עתידיות. קדימה לפינטרסט.

המתלבשות הרעות:

לילי רוז דפ, פתיחת תערוכת "מדמואזל פריבה", לונדון
טוטאלוק של שאנל

צילום: AP

צילום: AP

לילי רוז דפ היא לחלוטין המרעננת הרשמית של השנה. הבת היפהפייה של ונסה וג'וני היא כל מה שאפשר לבקש מאיט גירל – מעודכנת, אינטליגנטית ובעלת חוש אופנתי מפותח. ממה שראינו עד כה (ומחפירות אינסופיות באינסטגרם שלה), היא לחלוטין עונה על כל אלו. ככל הנראה החוש האופנתי של בת ה-16 הזו הוא כל כך מפותח ומתקדם, שאנחנו פשוט עוד לא הגענו לרמותיו. זה ההסבר היחיד שאפשר להציע כשמתבוננים בשמלה הזו של שאנל. לעין רגילה היא נראית כמו שמלת פרום לא מוצלחת של טינאייג'רית בעיירת פרברים מנומנמת. לעין של דפ, שגדלה על ברכי קרל לגרפלד, מדובר כנראה ביצירה אוונגרדית ואירונית, שרק היא יכולה To pull off.  אנחנו בינתיים נניח אותה ברשימת הרעות. מי יודע, אולי עוד כמה שנים יפול לנו האסימון ונבין את הכוח והיופי מאחורי הלוק הזה.

קירסטין דאנסט, פרמיירת העונה השנייה של "פארגו", לוס אנג'לס
טופ וחצאית של פרואנזה סקולר, נעליים של סלבטורה פרגאמו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, קירסטין דאנסט מעטרת את רשימת המתלבשות הטובות. אבל אלו ימים טרופים, מלאים בהיסטריות וחששות, ולכן הובילו את השחקנית הנחשבת לקבל החלטה קלוקלת בכל הנוגע למה שהיא לובשת. אם לפרק אותו לגורמים, נצביע על הבעייתיות של הצבע, המעטר בדרך כלל פעולת מעיים כלשהי. השילוב שלו עם טקסטורת עור גורם לכל הלוק להתעצם לכיוון רע, שאשכרה גורם לנו להסית מבט.

אוליביה ווילד, אירוע פתיחה של פסטיבל הקולנוע בהמפטונס, ניו יורק
חולצה וחצאית של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש דברים שאולי נשמעים טוב בפוטנציה, אבל במציאות מאבדים כל אחיזה. זה המקרה עם המראה הנ"ל של אוליביה ווילד, שככל הנראה חשבה לעצמה "היי, רקמות דובי וחתולים על החצאית, למה לא?" ובכן, נפרט למה לא. ראשית, על בד לבן, זה נראה כמו שרבוטים ילדותיים שתולים על המקרר. שנית זה משתלב עם חולצת הרשת השחורה כמו ששמן משתלב עם מים. בקיצור, כנראה היה כדאי לוותר על הבחירה המצחיקה וללכת על משהו קצת יותר רציני ומרשים.

ג'סיקה צ'סטיין, השקת חלון ראווה בברגדורף גודמן, ניו יורק
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'סיקה צ'סטיין היא אולי אחת השחקניות המוערכות בהוליווד, אבל כולם יודעים שבתחום האופנה היא קצת לוקה. ראו ערך השמלה הפרחונית הזו של ארדם. אמנם מדובר במעצב בריטי נחשק, אבל משהו פה לא עובד. אנחנו מאשימים את אפליקציות הפרחים, שנראות כמו משהו מבית סבתא, והצבעוניות שלהן פשוט לא משתלבת עם גוון עורה השנהבי של צ'סטיין ושיערה האדמוני היפה. תוסיפו לזה את הצנרת מאחוריה וקיבלתם תמונה לא מוצלחת בעליל.

ריטה אורה, פתיחת תערוכת "מדמואזל פריבה", לונדון
טוטאלוק של שאנל

צילום: AP

צילום: AP

לא ברור איך קרה המחדל בו ריטה אורה הפכה למוזה של קרל לגרפלד, אבל היי, נפרגן. ועדיין, גם כשהמלך הבלתי מעורער של עולם האופנה מנסה להלביש אותה, זה לא הולך. אורה נראית מבולגנת במיש-מש של טקסטורות, סגנונות, ובעיקר, איפוק שלא מתאים לה. כנראה צריך היה לתת לה להשתולל כמו שהיא יודעת. לפחות זה לא היה נראה כל כך תלוש מהמציאות כמו במקרה הזה.

קו המשווה:

סלינה גומז Vs. דיאן קרוגר
אוברול של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לאט לאט מתגלה כי סלינה גומז בת ה-22 היא אחת הכוכבות היותר חזקות בעולם. היא מטפחת קריירה מצליחה, היא בחבורה של טיילור סוויפט, חולה בזאבת והצליחה לצאת ממערכת יחסים עם ג'סטין ביבר. כל אלו מעידים על כוח נפשי גדול שאי אפשר שלא לעודד. עוד נקודה לזכותה היא המכנה המשותף שלה עם יקירת המדור, דיאן קרוגר, המתבטא באוברול ששתיהן חולקות בארון. סלינה לבשה אותו השבוע, בעוד שקרוגר לבשה אותו אי שם בקיץ האחרון, כשכל אחת לקחה אותו לכיוון הסטייל האישי שלה. מי לדעתכם לבשה אותו טוב יותר? סלינה או דיאן?

השאירו תגובה

 

  • הרוב כאן דיי מכוער. הראשונה בעיקר נראה שלקחה וילון ולבשה אותו.

    מאת: אורח |‏ 19 באוקטובר 2015 | 01:48
  • החצאית של אוליביה ווילד מדהימה! קולקציית הקיץ של דולצ'ה וגאבאנה היא כולה וריאציות שונות של הדבקת טפטים כאלו על שמלות וחצאיות שגרתיות. הרעיון הזה נפלא! ממליצה לכם לראות את כל הקולקציה של קיץ 2016 שהם הציגו בשבוע האופנה האחרון בפריז. ההתנגדות של כותב/ת הטור ממש מיותרת- כנראה שהיא/הוא לא מעודכנים בטרנדים הכי גדולים!

    מאת: אורח |‏ 17 באוקטובר 2015 | 17:37
  • לא יודעת למה אתם נידבקתם ללילי הזאת אז נכון היא הבת של ג'וני דאפפ ו..?
    היא נערה ושתתלבש איך שבא לה, לתייג אותה פה עם שאר הכוכבות זה די מטומטם…

    מאת: אורח |‏ 16 באוקטובר 2015 | 22:58
  • השמלה של סיינר מילר נראית כמו סמרטוטון אשפתון ולא, שום תיוג של מייקל קורס לא יציל את מלכת השבת הזו מדירוג נמוך במיוחד של סטייל.

    לילי דפ בת 16. ברור לכם שמדובר בילדה בת 16? שתתלבש איך שהיא רוצה, אתם רוצים שמישהו יוציא תמונות שלכם מגיל 16? בטוחה שהיא נראתה יותר טוב. מה זה הכפייה החברתית הזו להתכופף לנורמות אופנה עוד בגיל ההתבגרות? ביקורת מטופשת במיוחד!

    לילי קולינס נראית מדהים אבל הלוק שלה מזעזע, לא ברור למה אנשים כל כך אוטומטיים כשמדובר בשאנל, מזה כבר כמה עונות שהבגדים שם משעממים, עייפים ובעיקר כבדים – ככה לא מתלבשים מצטערת, החליפה הזו גדולה עליה לפחות ב2 מידות, הלוק קודר, הבד עבה ומגושם, שום שיוך לשאנל לא יעזור כאן, זוועה.

    בקרב הבנות ברור שדיאן קרוגר מנצחת, אי אפשר לנצח עם שניצלים בחוץ סלינה.

    מאת: אורח |‏ 16 באוקטובר 2015 | 10:19