ממתי לסלינה גומז יש סטייל כזה טוב?

וגם: אמילי בלאנט מצאה את השמלה השחורה המושלמת, קיילי ג'נר חזרה מבומבמלה, קלי אוסבורן גורמת לנו לתהות על קנקנה וג'ני צ'רוואני (המצטיינת הישראלית) במחווה לקלולס. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות:

סלינה גומז, מסיבה פרטית של חברה, לוס אנג'לס
שמלה של
Atea Oceanie  ונעליים של ג'ימי צ'ו

סלינה גומז (צילום: אינסטגרם redcarpetman@ )

(צילום: אינסטגרם redcarpetman@)

משהו טוב עובר על סלינה גומז. לא ברור אם זו העובדה ששכחנו לגמרי את תקופת ביבר שלה, זה שהיא לקחה את קייט יאנג כסטייליסטית האישית שלה, או שהיא פשוט הצליחה להתבגר באופן אצילי מול מצלמות הפפראצי. בכל אופן, גומז נראית נפלא והלוק הנ"ל הוא דוגמא נהדרת. השמלה היא קוקטית ועדינה, ובעיקר מוכיחה כי גם מישהי עם רקורד של בילויים ליליים עם ג'סטין ביבר יכולה להפוך לברבור לבן ויפהפייה.

אמילי בלאנט, נשף לכבוד HEPA, לוס אנג'לס
שמלה של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לאמילי בלאנט יש חיים די מושלמים – בעל הורס (עם סטייל מעולה בפני עצמו), בת מתוקה, קריירה משגשגת, ועל כל זה היא מוסיפה טעם אישי מוצלח ביותר. אמנם היא לא הפאשניסטה הכי גדולה בהוליווד, אבל תתפלאו כמה קשה יכולה להיות הבחירה בשמלה שחורה קטנה ונכונה. בלאנט מציגה כאן לוק שמצליח להיות סקסי ונשי מבלי שיהיה צורך לחשוף איבר מוצנע כלשהו, ורק זה גבירותיי רבותיי, אמנות בפני עצמה.

ליזי קפלן, הקרנה של "לישון עם האויב", לוס אנג'לס
שמלה של פרואנזה סקולר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ליזי קפלן, זו שתמיד תהיה מאלו שנתהה "מאיפה היא מוכרת לי?", היא אחת המתלבשות היותר טובות בהוליווד בזמן האחרון. השמלה הטרופית הזו של פרואנזה סקולר היא בדיוק הדוגמא לכך. יש לה גזרה מושלמת היושבת עליה בדיוק נחרץ, הפרינט מספיק מעודן כדי להיות קייצי אך מסתורי, והאורך שלה המסתיים קצת אחרי הברכיים גורם לה להיראות כמו כוכבת הוליוודית זוהרת מהפיפטיז. אנחנו היינו משלבים לשמלה נעליים אחרות ושחורות, אבל על טעם ועל ריח לא נתווכח. (לפחות עד שנגיע למתלבשות הרעות).

כריסטי טרלינגטון בארנס, פרמיירת "Public Morals", ניו יורק
שמלה של זרו ונעליים של מריה קורנאחו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה יופי ופשטות בלוק אחד. הסופרמודל כריסטי טרלינגטון מדגימה אאוטפיט נקי, מתוחכם ומצוחצח המתמצת סטייל אמריקאי מהו. כך בדיוק צריכה להיראות אישה מצליחה ואיקונית כטרלינגטון, ולנו נותר רק ללמוד איך עושים את זה נכון.

המצטיינת הישראלית:
ג'ני צ'רוואני, תצוגת סתיו-חורף של גולף
חצאית וחולצה: אלכסנדר וונג לפקטורי 54, נעליים: זארה, תיק: פראדה

צילום: שוקה כהן

צילום: שוקה כהן

20 שנים עברו מאז שהסרט "קלולס" יצא לאקרנים, וסוף סוף הגיע לוק שלא נראה כמו חיקוי זול או מתאמץ לסטייל הבלתי נשכח של שר הורוביץ. צ'רוואני מצליחה לשלב בין צהוב ופסים שחורים ולבנים מבלי להיראות כמו הדבורה מאיה, וכל זה בזכות משחק נכון של פרופורציות ושילוב נעליים מוזהבות וקסומות. ביג לייק.

המתלבשות הרעות:

קלי אוסבורן, טקס פרסי NYX FACE, לוס אנג'לס
מכנסיים וז'קט של
Milly

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות כי קלי אוסבורן הייתה חלק מפאנל השופטים ב"משטרת האופנה", סגנונה האישי תמיד היה מוטל בספק. המראה הזה, שנראה כמו שילוב של מטאדור עם מנצח תזמורת מטורף, הוא רק אחד משרשרת תאונות אופנתיות שאוסבורן לקחה בהן חלק בשנים האחרונות. זה פשוט לא עובד. המכנסיים לא מחמיאים וז'קט הבולרו הפרוותי נראה כמו חתול שחור שקפץ עליה. מה שכן,  לגמרי היינו מחליפים איתה את החולצה הלבנה המכופתרת של שאנל, או לפחות רומזים לה ללבוש אותה עם ג'ינס. בכל זאת, שאנל.

לופיטה ניינגו, D23  אקספו,לוס אנג'לס
שמלה של לנוון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה די מבאס להכניס את לופיטה לרשימת המתלבשות הרעות. ברוב הפעמים היא מתחזקת סטייל מקורי ויפה, אבל עם השמלה הזו נראה כי החום הכבד קצת שיבש את חוש הדעת שלה, וגרם לה ללכת רחוק מדי עם המקוריות והייחודיות שלה. הצבעוניות הגרפית של השמלה בוהקת מדי ונראית כאילו היא אמורה להיות תלויה במוזיאון לאמנות מודרנית. אנחנו די בטוחים שאם בוהים בפסים מספיק זמן, הם יתחילו לזוז ולהפנט. ראו הוזהרתם.

קיילי ג'נר, מסיבת יום ההולדת שלה, מונטריאל
שמלה של ניקולאס ג'בראן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם לא היינו עושים קלוז אפ רציני על התמונה, היינו יכולים להישבע שג'נר מצולמת פה עם ציור גוף שנעשה תחת השפעה בפסטיבל בומבמלה. אבל אז הבנו שמדובר בשמלה ונשמנו לרווחה. ועדיין, מדובר בלוק קיילי ג'נר מזעזע שלא אמור להיראות בציבור (למרות שאצל משפחת ג'נר זה עדיין יהיה מתועד). בקיצור, אפילו שרוואל של שמש זורחת עם להבות היה עדיף על זה.

אווה לונגוריה, אירוע של LG, קולבר סיטי
שמלה של דיוויד קומה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפני הכל, נפתח בהצהרה כי למרות שלא ממש ברור איפה עומדת הקריירה של אווה לונגוריה, היא עדיין מגיעה לאירועים, ולכן זה לגיטימי עבורנו להכניס אותה למדור. וכעת, לניתוח המעמיק של הופעתה. ובכן, על פניו, יש פה שמלה בעלת פוטנציאל. אבל כפי שלימדו אותנו מורות ישראל, עם פוטנציאל לא מקבלים 100 בבגרות. הגזרה עצמה לא רעה, והצבע הלבן בשילוב החיתוכים השקופים נראים טובים על גוון עורה של לונגוריה, אבל הבד השקוף בסיומת השמלה ועל הכתף הורסים את הכל ויוצרים מראה זול ולא איכותי. להמחשה נפנה את מבטכם אל הבד השקוף העומד לא במקום על כתפה הימנית. זה פשוט לא טוב.

זנדייה, הופעה של טיילור סוויפט, לוס אנג'לס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות כי שנות התשעים הן סממן קול רציני, יש כאלו שלא מצליחים לתרגם את הסטייל של אז להיום. המוזיקאית הצעירה זנדייה היא ההוכחה לכך. מי שנולדה ב-96 ולכן בילתה רק ארבע שנים באותו עשור מינימליסטי וגראנג'י לקחה את מראה הסווטשירט והג'ינס הקרוע לאקסטרים, והפכה לקורבן אופנה מהלך. המכנסיים נראים כאילו היא חילצה אותם ברגע האחרון ממכונת הגריסה, בעוד שאנחנו די בטוחים שאת הסווטשירט היא שמרה בארון מאז שהייתה בת 3, רק שהיא גדלה והוא נשאר באותה המידה.

קו המשווה:
היידי קלום
Vs. ריטה אורה
שמלה של ורסאצ'ה

היידי מול ריטה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

היידי מול ריטה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

האמת שמדובר במעמד די מרגש. שני הלוקים הנ"ל הופיעו במדור המתלבשות הרעות בזמן כזה או אחר. כעת, היידי וריטה מתייצבות זו מול זו לקרב ענקיות – מי לבשה את שמלת הורסאצ'ה הזו יותר טוב? (או יותר רע, אם תרצו). שימו לב, יש כמה שינויים המייחדים כל אחת מהן – ריטה במקסי לבנה, בעוד היידי במיני שחורה. אבל בכל מקרה, לשתיהן זורחת השמש מהמחשוף. מה דונטלה הייתה אומרת על המחדל הזה?

השאירו תגובה