אלזה, גרסת המציאות: שרה ג'סיקה פרקר נראית טוב מאי פעם

וגם: היידי קלום בהומאז' לתחילת שנות ה-2000, סלמה הייאק בהופעה מתנ"סית, לוסי לו יוצאת לפנסיה וקורטני קרדשיאן מוציאה אותנו מדעתנו. פלוס, מי הישראלית שנכנסה לרשימת המצטיינות? כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 13 אוגוסט 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות:

שרה ג'סיקה פרקר, פרמיירת ברודווי של "המילטון", ניו יורק
שמלה של אלי סאאב קוטור

צילום: אינסטגרם celebrityglamcam

צילום: אינסטגרם celebrityglamcam

למרות כי בשנים האחרונות הסטייל הנודע של שרה ג'סיקה פרקר היה קצת לוקה בחסר, נראה כאילו התעוררנו ליום חדש, בו פרקר נראית לא פחות משמיימית. השמלה הקסומה הזו של אלי סאאב היא פחות או יותר חלומה של אישה – נסיכותית במידה, אך גם מצליחה להיות סופר קולית עם כתפיות הספגטי הדקיקות והכיסים הצידיים. פרקר נראית כמו גרסת ה-Grown Up של אלזה, וזה הכי יפה שיכול להיות.

מישל דוקרי, BAFTA חוגגים את דאונטון אבי
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון, מישל דוקרי כבר הופיעה ברשימת הטובות בשבוע שעבר, אבל לא יכולנו שלא להזכיר את ליידי מרי קרולי גם הפעם, עם השמלה האלגנטית הזו של ולנטינו. המשחק המחוכם בין הקיצוניות של השחור והלבן, יחד עם הגזרה המינימליסטית והארוכה הופכים את הלוק של דוקרי ללא פחות מושלם. לנו היא הזכירה את שמלת הוינטג' שלבשה ג'וליה רוברטס כשזכתה באוסקר (הפלא ופלא, גם היא של ולנטינו), כך שאפשר להגיד שדוקרי לגמרי בדרך הנכונה.

אליסיה ויקנדר, פרמיירת "שם קוד מ.ל.א.ך", ניו יורק
חצאית וטופ של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כן, יש לנו קראש רציני על השחקנית השוודית אליסיה ויקנדר, ואנחנו לא מפחדים להודות בו. כיאה לפרזנטורית של לואי ויטון, היא דואגת להגיע לכל שטיח אדום עם יצירה אחרת של בית האופנה הצרפתי, ולא חוששת לקחת סיכונים אופנתיים. במבט מקרוב  על דיטיילס החגורה של הטופ והחצאית, אפשר לראות את עבודת האומן בעור היוצרת מראה חדשני וחתרני, המוכיח כי ניקולה גסקייה, העומד בראש לואי ויטון, הוא עדיין אחד המעצבים הכי מוכשרים בתעשייה.

קרי ראסל, טקס פרסי מבקרי הטלויזיה
שמלה של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מעניין מה פליסטי הייתה לוחשת בשקט לקלטת שלה אם הייתה רואה השבוע את קרי ראסל בשמלה הדרמטית והיפה הזו של זוהיר מוראד. ככל הנראה היא הייתה שמחה לראות שהיא התבגרה ועברה מסריגים גדולים ואולסטארס אל שמלות נשף מהפנטות. השמלה השחורה הזו מצליחה להשתמש באלמנטים ספרדיים מבלי להיראות כמו תחפושת, ולהקנות לראסל לוק מתוחכם, נשי וסקסי נורא.

המצטיינת הישראלית:
רותם סלע, תצוגת קסטרו סתיו/חורף 16
שמלה של קסטרו, תכשיטים של מיכל נגרין

צילום: שוקה כהן

צילום: שוקה כהן

הרבה כוכבות היו השבוע בתצוגה של קסטרו, אבל הייתה זו רותם סלע שכבשה אותנו יותר מכולן. למרות כי מראה הבוהו שיק כבר הספיק להמאיס את עצמו בתקופה האחרונה, על סלע זה נראה כל כך טבעי ולא מתאמץ, שזה כמעט מרענן. בשילוב השיער הפזור המושלם והאיפור העדין, סלע מצליחה להתגבר על מכשול הטרנד ולהפוך את המראה לגמרי לשלה.

המתלבשות הרעות:

היידי קלום, צילומים לריאליטי America's Got Talent, ניו יורק
שמלה של פאוסטו פוגיליסי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין עוררין כי להיידי קלום יש גוף מטריף בגיל 42, והיא לחלוטין מצליחה לנצל כל רגע ממעמד הסופרמודל שלה. אבל עדיין, זה לא מתרץ את העובדה המצערת שהיא צריכה להחליף סטייליסט, דחוף. עיטורי השמש הזהובים, יחד עם חתיכות הבד החסרות בשמלה, גורמים לקלום להיראות כמו רקדנית רקע בקליפ גרוע מתחילת שנות האלפיים, וזה פשוט לא מגניב.

סלמה הייאק, צילומי תכנית הלילה של ג'ימי פאלון, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לסלמה הייאק לא הולך בתחום האופנתי. כמעט תמיד היא תגיע אל רשימת המתלבשות הרעות, והלוק הזה לא יוצא דופן. אל תכנית הלילה של ג'ימי פאלון הגיעה באוברול סגול מתרחב שנראה כמו תלבושת של חוג ג'אז במתנ"ס המקומי, זה שחורשים עליו בכל שנה מחדש. הייאק נראית ילדותית מאוד ולא הכי מתוחכמת, וחבל, כי יש לא את כל האמצעים כן להיראות כך.

היילי סטיינפלד, הקלטת תוכנית רדיו, ניו יורק
מכנסיים של 3.1 פיליפ לים, נעליים של קורט גייג'ר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היילי סטיינפלד נכנסת לרשימת הרעות לא כי האאוטפיט כזה נורא, אלא יותר כדרך להעברת מסר חינוכי. בת ה-18 נראית כמו גרסה מחודשת לאבריל לווין מתקופת סקייטר בוי, וזה כל כך לא מעודכן, שזה קצת כואב. אנחנו מבינים שהיא עוברת תקופה של גיבוש סטייל אישי, אבל זה לא אומר שצריך ליפול למלכודות נעורים כמו זו. בגיל הזה דווקא כדאי לחקור מקורות השראה חדשים ולא להידבק לאלו שכולם נוהרים אחריהם. דווקא בתור שחקנית מוכשרת ומוכרת שהיא, יש לה את כל המקום והאפשרויות למתוח את גבולות האופנה. זה הזמן לנצל את ההזדמנות הזו.

לוסי לו, פרמיירת ברודווי של "המילטון", ניו יורק
שמלה וז'קט של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שלוסי לו יצאה לפנסיה מוקדמת. רק זה יכול להסביר את הלוק הדודתי הקשיש שעטתה על עצמה לכבוד הצגה בברודווי. למרות כי הפנים שלה נראות כאילו לא עבר יום מאז תקופת הזוהר שלה ב"קיל ביל" ו"המלאכיות של צ'ארלי", הבגדים מנסים להוכיח אחרת. הבטנה האטומה של שמלת התחרה סגורה ובולטת מדי, ומעל כל זה גם הוסיפה מעיל פרחוני שמתנגש חזיתית עם התחרה הפרחונית של השמלה. בקיצור, שמענו שיש היום חוג ריקודים סלוניים בשבע. נתראה שם.

קורטני קרדשיאן, חגיגות יום ההולדת של קיילי ג'נר

צילום: ספלאש ניוז

צילום: ספלאש ניוז

לקינוח, המראה הכי מופלא שראינו השבוע (מופלא במובן המחריד, כמובן). הרווקה החדשה, קורטני קרדשיאן הגיעה לחגיגות יום ההולדת ה-18 של האחות קיילי באאוטפיט המגלם את כל מה שלא בסדר בעולם הזה. בסוג של חליפת לייקרה בשחור וצבע גוף, נוצר מראה מתעתע של גוף חשוף מול נסתר, כזה שלא בטוח אם מדובר במחליקה על הקרח או רקדנית במועדון הפוסיקט. החיתוך בצורת מחוך בצבע ניוד הוא פשוט מכוער באופן שערורייתי, אבל כנראה שלקורטני לא היה מספיק בזה, והייתה צריכה להוסיף לו שרשרת ארוכה הנכרכת סביב המותן(!) אין לנו מה לומר, אלא רק לאחל לקיילי כי בשנה הבאה אחותה הגדולה לא תהיה כל כך מביכה. מזל טוב!

קו המשווה:
נטלי דורמר Vs. שיילין וודלי
שמלה של מרי קטרנצו

מי לבשה את זה טוב יותר? נטלי או שיילין?

מי לבשה את זה טוב יותר? נטלי או שיילין?

הן נטלי דורמר (מרג'רי טיירל מ"משחקי הכס" בשבילכם) והן שיילין וודלי (הייזל גרייס מ"אשמת הכוכבים") התאהבו בשמלה הקוקטית-אמנותית הזו של המעצבת היוונית מרי קטרנצו. בשונה מ"מי לבשה את זה טוב יותר" אחרים וטובים, השתיים הלכו על אותה גרסה בדיוק של השמלה, בלי דקורציות מיוחדות ושונות. כיוון שהשמלה מלאה בצבע וגרפיות, שתיהן מיעטו באבזור, ובחרו בנעלי עקב שחורות, שיער מעט משוך אחורנית וללא תכשיטים מיותרים. אבל בכל זאת, מי לדעתכם לבשה את השמלה טוב יותר? נטלי או שיילין?

השאירו תגובה