ג'יג'י חדיד מציגה: השמלה השחורה המושלמת

וגם: גווינית' פאלטרו מצאה את מעין הנעורים, לינה דנהאם מצטרפת לקרקס, ג'ניפר הדסון באודישן לשיקאגו וקנדל ג'נר בפדיחת שטיח אדום. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע, כולל המצטיינת הישראלית

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

גוונית' פאלטרו, מסיבה התרמה למען סרטן השד, המפטונס
שמלה של
Pia Tjelta by Ti Mo

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה כי גוונית' מצאה את מעין הנעורים. היא נראית היום כמו שנראתה לפני 20 שנה כשרק התחילה את קריית המשחק המפוארת שלה. יפה לראות כי היא הצליחה לשמר את הסטייל האישי והכובש שלה, שהיה משובח עוד מההתחלה. שמלת המקסי הזו צולחת את המכשולים הברורים שיכלו להפוך אותה לדודה אנגלייה (פרינט הפרחים, הצבעוניות החיוורת)  וכל זה הודות לשסע המדויק, המחשוף הרומנטי והאטיטיוד הכללי של מיס פאלטרו שכל כולו קול.

מישל דוקרי, מסיבת עיתונאים לכבוד דאונטון אבי, בוורלי הילס
שמלה של דיון לי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מישל דוקרי, לעד ליידי מרי מדאונטון, נראית פשוט מופלא בשמלה הירוקה הזו של דיון לי. הכל נראה פה טוב – האופן בו מונחת השמלה, שילוב הטקסטורות, האורך הצנוע עם המחשוף שמציץ ונעלי העקב הזהובות. על כל זה הוסיפה דוקרי שיער ואיפור שנראים כאילו התעוררה הרגע, מה שהופך את הלוק למוקפד, אבל לא מדי, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

קייט מארה, יח"צ לכבוד סרטה החדש "ארבעה מופלאים", מיאמי
שמלה של ג'יי מנדל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמים הדברים הכי פשוטים הם הכי יפים. קחו לדוגמא את שמלת המיני הלבנה הזו שלובשת מארה. אין פה הרבה. רק גזרה נכונה, צבעוניות קלאסית וכיסים, שהם סממן הקול המובהק בכל שמלה. יחד עם נעלי העקב המינימליסטיות ושיער הפיקסי הקצר, מארה נראית כמו כוכבת קוקטית של שנות השישים – תחשבו ג'ין סיברג פוגשת את אודרי הפבורן. זה די מושלם.

ג'יג'י חדיד, השקת הקולקציה החדשה של Guess, סידני
שמלה של
Guess

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'יג'י חדיד ו-Guess הם כמו שידוך משמיים. המראה הכל אמריקאי של חדיד (אז מה אם היא פלשתינית-הולנדית) משתלב נהדר עם לוק הניינטיז הקלאסי של חברת הג'ינס האמריקאית. ולכן גם כשהיא לובשת שמלת גופייה שחורה וכביכול פשוטה, היא נראית כל כך טוב ולא מתאמצת שזה די מעורר השראה. ככל הנראה אנחנו לא באמת נראה כמו חדיד כשנלבש שמלה כזו צמודה, אבל היי, תמיד יש לאן לשאוף.

המצטיינת הישראלית:
דורית בר אור, ארוחת ערב של מיקי בוגנים וקרסטס, תל אביב
חולצה בעיצובה, ג'ינס של ליווי'ס

צילום: אביב חופי

צילום: אביב חופי

צריך להעריך אנשים שמאמצים לעצמם תלבושת אחידה, כזו שגורמת לכל בגד שישלפו מהארון להתאים לזה שלידו, ובאותו הזמן, כן מצליחים להפיח חיים חדשים בסגנון שהוא קבוע ולא משתנה. אחת כזו היא דודו בר אור, שאת הטרנד הבוהמייני אימצה לעצמה הרבה לפני כולן. כמה שזה כבר לעוס, היא עושה את זה טוב, ונראית כאילו היא לגמרי באלמנט הטבעי שלה.

המתלבשות הרעות:

מל בי, בתצפית על גג האמפייר סטייט בילדינג, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא צריך הרבה כדי להיכנס לרשימת הרעות. תראו לדוגמא את מלאני בי, הזכורה לכולנו כ-סקרי ספייס. במקום להיראות כמו דמות נשית ענוגה בקומדיה רומנטית עם סצנת סיום על גג האמפייר סטייט בילדינג, היא בחרה להגיע לניו יורק עם האאוטפיט הכי משמים ומתאמץ שנתקלנו בו לאחרונה. הטופ נראה כמו משהו שמכרו בקאנל סטריט בשנת 2003 והג'ינס הלבן נראה כאילו נתקע בין שתי דלתות הסאבווי ונקרע. רק את משקפי השמש הקוליים אהבנו, אז אולי גם זה משהו.

לינה דנהאם, מסיבה התרמה למען סרטן השד, המפטונס
שמלה של ליסה פרי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמה שאנחנו אוהבים ומעריכים את העבודה של לינה דנהאם, תמיד קצת נזוז באי נוחות כשנתקל בבחירות האופנתיות שלה. הלוק הנ"ל לא יוצא דופן. בעיקרון, הגזרה עצמה של השמלה מחמיאה לה, אבל הצבעוניות שלה, והדרך בה הוורוד והכתום נחתכים ונפגשים זה בזה, יוצרים מראה של אוהל קרקס, כשבסיומו – נעלי הפונפונים הביזאריות המעטרות את כפות רגליה. בואו נגיד שאם השמלה הייתה בצבע חלק או בפרינט מעודן, דנהאם לגמרי הייתה מגיעה לרשימת הטובות.

ג'ניפר הדסון, אירוע של מגזין Michigan Avenue Magazine, שיקאגו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה לא הייתה ממש קליטה כשנאמר לג'ניפר הדסון שהיא צריכה להגיע לאיוונט בשיקאגו. ככל הנראה, היא שמעה שנושא הערב הוא המחזמר "שיקאגו", ולכן התלבשה כמו ולמה קלי, רק לא כזה מוצלח. נראה כי מה שהיא לובשת היה אמור להיות קומבניזון שנלבש מתחת לשמלה, ולא כשמלה בפני עצמה, ובשילוב גרבוני הרשת ומגפוני הפיפ-טואו, הדסון נראית יותר כמו דמות מ"מופע הקולנוע של רוקי". מה שכן, אנחנו מתים על התסרוקת הקצוצה והאיפור המשגע. עכשיו רק נבקש אאוטפיט אחר ומוצלח יותר, והכל יהיה טוב בעולם.

אלן פומפאו, מסיבת עיתונאים של abc, בוורלי הילס
חולצה ומכנסיים של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אנחנו יודעים, זה לא הלוק הכי נורא שראיתם. הוא אפילו די בסדר. אבל דווקא בגלל זה אנחנו מתעכבים עליו. משהו בבינוניות שלו תפס את עיננו וגרם לנו להבין כי אולי יותר מכל השאר, פה חבויה המתלבשת הגרועה ביותר. כזו שדווקא כן מצליחה למצוא פריטים שווים, אבל הדרך בה היא מפגישה אותם אחד עם השני גורם לערכם לרדת. אין שום יקום בו החולצה העדינה הזו מתאימה למכנסיים האלגנטיים האלו, והשילוב של השניים עם הנעליים בשחור ולבן גורם לאאוטפיט כולו להיראות כמו מיש-מש אחד גדול שלא סגור על עצמו. ואם הלובשת עצמה לא מבינה מה קורה שם, גם אנחנו לעולם לא נבין.

טיירה בנקס, מסיבת עיתונאים של abc, בוורלי הילס
שמלה של בריאן הרנס, נעליים של טוני ביאנקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כבר בשבוע שעבר תהינו על קנקנה של טיירה בנקס והשינוי הסרטוריאלי שלה. נראה שהיא די מחבבת את פריזורת הנזיר הפרנציסקני שאימצה לעצמה, וכדי להדגיש את הביזאר, בחרה בשמלה שלא הייתה מתקבלת גם בתקופות החשוכות של האייטיז. נראה כאילו בנקס הפסידה בהתערבות עם מיס ג'יי ונאלצה ללבוש את המחוך מעל השמלה ולא מתחת, אבל טיירה – היית צריכה להגיד לו לא ורק לחייך עם העיניים.

קו המשווה:

קנדל ג'נר Vs. שאנל אימן
שמלה של צימרמן

מי לבשה את זה טוב יותר? קנדל או שאנל?

מי לבשה את זה טוב יותר? קנדל או שאנל?

לא, זה לא עוד קמפיין זוגי לסתיו כמו שכל בתי האופנה מצלמים כרגע, אלא פשוט פדיחת שטיח אדום שקורית גם לטובות ביותר. קנדל ג'נר ושאנל אימן, אולי שתיים מהדוגמניות המצליחות ביותר כרגע בתעשייה, לבשו בשבועיים האחרונים וריאציות דומות להפליא של שמלת מקסי בצבע בורדו של המותג האוסטרלי "צימרמן". כיאה לסופרמודלס שהן, זה נראה מעולה על שתיהן, אבל אנחנו רוצים לדעת את דעתכם – על מי זה נראה טוב יותר? קנדל או שאנל?

השאירו תגובה