מתלבשות השבוע: קיילי ג'נר שכחה את הבגדים בבית

קארה דלווין משגעת בנצנצים, רייצ'ל מקאדמס כובשת בשחור, ריטה אורה חושבת שזה שנת 1992 ואומה תורמן נראית כאילו היא מעבירה שיעורים פרטיים בספרות. וגם: מי המצטיינת הישראלית שנכנסה לרשימה? כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 23 יולי 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות:

רייצ'ל מקאדמס, פרמיירת "ללא כפפות", ניו יורק
שמלה של
Self-Portrait

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש לנו בשורה טובה ובשורה רעה. נתחיל מהטובה: הלוק הזה של רייצ'ל מקאדמס הוא הטוב ביותר שתראו המדור. השמלה השחורה הזו עושה חסד לגופה הפטיט של מקאדמס, ומקנה לה מראה של גרייס קלי עכשווית. וכעת לחדשות הרעות: מצפה לכם הלוק של קיילי ג'נר השבוע. אז קחו לכם עוד דקה ותיהנו ממקאדמס לפני שאתם ממשיכים לקרוא. זה ימלא את המצברים, תאמינו לנו.

קארה דלווין, פרמיירת "ערים מנייר", ניו יורק
שמלה של סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מצד אחד, השמלה הזו נורא יפה. היא כסופה ונוצצת, ויושבת באופן מעורר קנאה על קארה, שנראית פה כמו הסופרמודל הענקית שהיא. מצד שני, אנחנו לא לגמרי החלטנו מה דעתנו על החתך החושפני הזה באזור החזה. הוא אמנם חדשני ומקורי, ואם לא עושים תנועות חדות אז הוא גם לא חושף שום דבר, אבל הוא קצת מזכיר את הניפ סליפ של ג'נט ג'קסון בסופרבול, וזה לגמרי לא מחמאה. אך מחמת הספק, נשאיר את קארה במתלבשות הטובות, תכלס, מגיע לה.

טילדה סווינטון, פרמיירת "אסון מהלך", ניו יורק
חליפה של היידר אקרמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טילדה סווינטון היא אחת מהיצורים הנדירים בהוליווד. מלבד כשרונה, היא אוחזת בסטייל אישי מעורר השראה, בלי שום הוראות מלמעלה של סטייליסט גחמן. בכל הופעה על השטיח האדום היא מצליחה להיראות אלגנטית ושיקית, בדיוק כמו במקרה הנ"ל. החליפה המדויקת הזו של היידר אקרמן נראית מושלם על סווינטון הגבעולית, ואין לנו עוד מה להוסיף מלבד ללכת לחפש ז'קט כזה בדיוק.

קרלי קלוס, פרמיירת "ערים מנייר", ניו יורק
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הדוגמנית והביאפאף של טיילור סוויפט הצליחה להגיע למעמד של סופרמודל מהזן של שנות התשעים – כמו כריסטי טרלינגטון או סינדי קרופורד, כולם כבר יודעים מי זו קרלי קלוס. לכן זה לא פלא שהיא לובשת שמלה של קלווין קליין שנראית כאילו לקוחה מהקמפיינים האגדיים של אותו עשור מינימליסטי. בלי יותר מדי אקססוריז, קלוס מצליחה להיראות זוהרת ושיקית, ומצדיקה את הטייטל הכבד של דוגמנית על.

המצטיינת הישראלית:
אנה ארונוב, מסיבת הקיץ של גו סטייל ושעוני ג'וסי קוטור
שמלה ותיק של בוטיק הלנה, נעליים של זארה, צמיד של שלומית אופיר

צילום: אביב חופי

צילום: אביב חופי

משהו טוב עובר על אנה ארונוב. בתקופה האחרונה היא מצליחה ליצור אאוטפיטים כובשים, המוכיחים כי רקדניות עושות את זה טוב יותר. השמלה הלבנה הזו מבוטיק הלנה היא ההגדרה של הקיץ – קלילה, אוורירית ומעודנת. אז לכל אותם מחזרים של אנה – תדעו שהיא נראית מופלא בלבן.

המתלבשות הרעות:

אומה תורמן, השקת אפליקציה חדשה לילדים, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אומה תורמן, פעם אלילת דור ה-X והיום מורה לספרות בפתח תקווה. כך לפחות זה נראה באירוע אליו הלכה השבוע. מדובר בפשלה רצינית. אמנם אין פה חשיפת יתר, או שמלה מזוויעה ממש, אבל לפעמים זה השילוב והסתמיות של אאוטפיט שהופכים אותו לרע במיוחד. בואו נחלק את זה לגורמים: ראשית, הצבע הכללי הוא חיוור וחסר חיים. שנית, סריג הגולף הדק, ממנו נשקפת הגופייה מתחת, נראה כאילו ישב בארון כבר עשרים שנה, ולהוסיף חטא על פשע, תורמן לבשה מעליו קרדיגן שמהותו הקיומית יכולה להיות רק כאשר נלבש תחת מזגן משרדי כבד. לסיום, המכנסיים עם חגורת הבז'. הם אולי היו יכולים להיראות טוב עם גופיית ספגטי שחורה, אבל לא עם הסריגים הללו, ובטח שלא עם החגורה חסרת האופי הזו. איפה קוונטין טרנטינו היה כשכל זה קרה?

ריטה אורה, צילומי אקס פקטור בריטניה, לונדון
שמלה של ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שריטה אורה ממש מרגישה כאילו היא נולדה בעשור הלא נכון. לפי איך שזה נראה, היא הייתה רוצה להיות בימי תחילת הניינטיז העליזות עם שמלות הפאייטים המוגזמות והקוקו האסוף, א-לה מדונה בז'אן פול גוטייה. אז כדי להרגיש קצת שייכת, הלכה על שמלה של ורסאצ'ה שתתכתב כמה שאפשר עם אותה תקופת זמן. אבל ריטה יקרה, יש סיבה שדברים חולפים מהעולם. שמלה כזו היא בדיוק ההוכחה לכך.

כריסטינה הנדריקס, אירוע נשים חזקות, אל.איי
שמלה של
BCBG מקס עזרייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שלא תבינו לא נכון. אנחנו מאוד אוהבים את כריסטינה הנדריקס. אבל מה לעשות, כישרון משחק היא קיבלה, אבל בכל הנוגע בסטייל, היא פחות בורכה. אנחנו כן מעודדים את הצד המעודן יותר שהיא מציגה פה, אבל השמלה הזו היא טיפה טו מאצ'. האורך עד הרצפה והשרוולים הארוכים של השמלה הופכים אותה כמעט לתחפושת. אילו הייתה עם שרוולים קצרים והייתה מסתיימת מעט אחרי הברכיים, בוודאי הייתה מחמיאה להנדריקס הרבה יותר. עניין פעוט שכל תופרת טובה פותרת בקלות.

ג'ניפר הדסון, השקת הקמפיין שלה עם הלייבל ניו יורק אנד קומפני, ניו יורק
אאוטפיט של ניו יורק אנד קומפני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה בסדר, אתם לא צריכים לבדוק ביומנים, זה לא האלווין, וגם לא פורים. אבל כן, אתם צודקים, זה מבלבל, כי ג'ניפר הדסון נראית פה כאילו התחפשה לאשת We Can Do It, כולל הג'ינס והבנדנה בשיער. אנחנו כן מעריכים את הרצון ליצור לוק דנים על דנים מעודכן, אבל איכשהו זה לא הצליח להדסון. הכישלון טמון כנראה בניסיון יתר – העקבים, החגורה, הקרעים בג'ינס, הכל זועק התאמצות. אם הייתה הולכת על סניקרס מגניבות, מכנסיים קצת פחות צמודים והייתה גם נפתרת מהחגורה, זה היה עובד הרבה יותר טוב.

קיילי ג'נר, פרמיירת "ערים מנייר", אל.איי
שמלה של ויונט פריז, ז'קט של טופשופ

צילום: AP

צילום: AP

לפעמים אנחנו מודים ליקום ולקריס קרדישאן שהביאו אל העולם את קיילי ג'נר. מה היינו עושים בלעדיה? איך היינו סוגרים את רשימת המתלבשות הרעות בכל שבוע לולא הייתה שם, מפציעה בכל פעם מחדש עם אאוטפיט אחר, מופרך יותר מהקודם. אז כן, גם השבוע היא לא איכזבה, כשלבשה וילון בתור חצאית, ויתרה על החולצה והסתפקה בז'קט, חזייה ותחתונים. אין צורך להכביר במילים. הבת הקטנה לשבט ג'נר איבדה את זה סופית, עוד לפני שהספיקה לחגוג 18. אפרופו אבידות, הרשו לנו לחשוב כי קיילי פשוט איבדה את החולצה בדרך לפרמיירה, ולא סתם ויתרה עליה בבית. אחרת, לא נצליח להתמודד עם החיים האלו.

קו המשווה:

אמאל קלוני Vs. נעמי ווטס
אוברול תחרה של סטלה מקרטני

מי לבשה את זה טוב יותר? אמאל או נעמי?

מי לבשה את זה טוב יותר? אמאל או נעמי?

סטלה  מקרטני היא חביבת הסלבס. לא ברור אם זה הקשרים החזקים שלה עם אצולת הפופ או באמת הכישרון העצום שלה בעיצוב, בכל אופן, כל כוכבת תקפוץ על ההזדמנות ללבוש אותה. לכן זה לא מפתיע לראות כי הן אמאל אלמודין קלוני והן נעמי ווטס לבשו את אותו האוברול בדיוק של נסיכת האופנה הבריטית. אבל מי לדעתכן לבשה את זה טוב יותר? אמאל או נעמי?

השאירו תגובה