וודג' מזכוכית: השיגעון החדש בעולם הביוטי

אחרי מסיכות מבעבעות, קרם אנטי-אייג'ינג מריר חלזונות ובאלמים לשפתיים בצורת דובי פנדה מגיע טרנד חדש מדרום קוריאה שמסעיר את העולם המערבי. הכירו את מראה "פני הזכוכית" ששם על נס עור פנים צח, נטול נקבוביות וכל כך בוהק שהוא כמעט שקוף. רק שהדרך לשם רצופה באיסנפור מוצרים ומכשולים גנטיים

מאת  | ‏ 18 נובמבר 2017

הטרנד החדש מדרום קוריאה: פני זכוכית (צילום: Albert Urso/Getty Images)

הטרנד החדש מדרום קוריאה: פני זכוכית (צילום: Albert Urso/Getty Images)

כמו לא מעט טרנדים בתחום הטיפוח, גם האחרון ומלא ההייפ מגיע מדרום קוריאה. מעצמת היופי שכבר זכתה לנכס לעצמה את המינוח K-beauty  חתומה על המראה הנחשק האחרון.

אך הפעם לא מדובר בגאדג'ט מפתיע, מסכה מחומר אזוטרי או גליטר צבעוני שנמרח על אזור לא צפוי, אלא במראה עור שנקרא Glass Skin.  

 

A post shared by Wonderzine (@wonderzine_mag) on

אז מהו "עור הזכוכית" הקוריאני שכולן מדברות עליו? "גלאס סקין הוא שם שמתאר מראה עור אידאלי בקוריאה", הסבירו למגזין Allure הנשים שעומדות מאחורי אתר המוצרים הקוריאנים Glow Recipe. "הכוונה היא לעור שנראה צח, נטול נקבוביות, שקוף למחצה ובוהק, כמו פיסת זכוכית". 

כמו ברבים מהמקרים של אסטרטגיית הטיפוח הקוריאנית, גם כאן לא מדובר במשימה שתקרוץ לעצלניות היופי שבינינו. השגת מראה העור הזה נסמכת על יצירת שכבות רבות ושונות שגורמות לעור להראות לח, מלא חיים ונפוח.

 

A post shared by I AM MEG (@__chomegyu__) on

אמילי תומפסון, המנהלת את מותג היופי הקוראני !OH K סיפרה ל-Mirror על המשמעות של עור צעיר ונטול רבב בתרבות הקוריאנית: "יש אמונה שניתן להגיד מה יהיה גורלך על פי מצב העור שלך. עם ממוצע של עשרה צעדים ויותר לרוטינת טיפול קוריאנית אחת, לא מדובר במראה שניתן להשיג במהירות".

איך בכל זאת משיגים את המראה הטריקי הזה? מרבית הגרסאות כוללות תהליך של ניקוי עמוק וליחוח מסיבי של העור. חלק מאושיות הרשת המקדמות את המראה הזה חושפות תהליך ארוך של ניקוי שכולל שימוש במסיר איפור, שטיפה של הפנים עם תכשיר ייעודי ושימוש בטונר. לאחר מכן מגיע שלב הליחוח, שחלקן מערבות בו שימוש במסכה וחלקן פשוט נותנות לקרם אפקטיבי הנמרח ביד נדיבה לעשות את העבודה.

 

A post shared by busysalmon (@busysalmon) on

כמובן שגם שגרת טיפוח סיזיפית משהו נדרשת על מנת להגיע למראה כזה. כזו שכוללת שימוש בפילינגים עמוקים ומסכות. ואיך אפשר בלי שמירה על תזונה נכונה?

אז כן. המראה הזה מצריך גם הקפדה על מה שנכנס לפה. העור, כידוע, משקף לא מעט את מה שקורה גם בפנים, ולהשגת מראה מושלם אין לצערנו קיצורי דרך. בטח שלא על פי האסכולה הקוריאנית.  

 

A post shared byhaneuddeum (@haneuddeum) on

 

A post shared by seoa_p (@seoa_p) on

 

A post shared by ryejiin (@ryejiin) on

 

A post shared by soheevely_ (@soheevely_) on

השאירו תגובה