מוארת: את חייבת היילייטר שירים לך את הפנים

בשנה האחרונה נרשמה היסטריה קלה בעולם האיפור: טרנד ההיילייטר הלך ותפס תאוצה וגרם למיליוני נשים לוותר על מייק אפ וסומק לטובת תכשיר חדש שמרים ומאיר את הפנים. התוצאה: מכירות מטורפות של חברות האיפור. אז איך מתאפרים עם זה בבית ואיזה כדאי לקנות? המדריך המלא

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2016
ג'יג'י חדיד. הברק שאתם רואים בלחיים הוא לא מזיעה (צילום: גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד. הברק שאתם רואים בלחיים הוא לא מזיעה (צילום: גטי אימג'ס)

באביב האחרון נרשמה היסטריה קלה בעולם האיפור. מאפרת העל פט מקגראת' השיקה ערכת היילייטינג בשם  Skin Fetish 003  והרשת כמעט קרסה. הצמא למוצרי הארה שזכו גם לכינוי "גלוס לפנים" סומן כתופעה רחבה יותר שגרמה לעוד ועוד חברות קוסמטיות לפתח מוצרי פלא שיהפכו את ההיילייטרים למאסט עבור המתאפרת הביתית.

הבהלה להיילטרים הפכה לאחת מהברורות והמובילות בתחום האיפור. ההבדל הדק שבין יצירת מראה זוהר וטבעי לכזה שמזיע ממאמץ, העמידה בפני חברות האיפור משימה לא פשוטה. "היום כבר אפשר למצוא לא מעט אופציות להיילייטר טוב", הכריז האתר Popsugar , "כשהסטרובינג (איפור מואר שנותן פייט להצללות חדות) ממשיך לתפקד כאחד הטרנדים המובילים בעולם האיפור, נראה שהמותגים משיקים עוד ועוד מוצרים שיעזרו להם להתבלט מבעד לשפע".

המוצר המדובר של חברת גלוסייר (צילום: מתוך האתר)

המוצר המדובר של חברת גלוסייה (צילום: מתוך האתר)

כל חברות הטיפוח הבינו שעליהן לספק מוצרי היילייטר איכותיים ומהר, אחרת לא יהיו בלופ. מותגים כמו Haloscope של גלוסייה, וההיילייטרים החדשים בסדרת Extra Dimension של מאק הפכו לשיחת היום. במגזין Allure מיהרו לטעון שהקונטורינג (הצללות), שיטת איפור שמאד מזוהה עם בנות משפחת קרדשיאן, והייתה מאד פופולרית בשנים האחרונות, מעט ירדה מהכותרת ונתנה מקום להיילטיירים להיכנס במקומה. העולם הפך פתאום לפחות מוצלל ויותר מואר.

המאפרת אביבית מוגרבי מסבירה שיותר ויותר נשים מחפשות את המראה המואר ורוצות ליישם את הטרנד הרותח הזה בבית. היא מסבירה כי המראה הזוהר קיבל פוש רציני גם בזכות נציגות מפורסמות כמו ג'ניפר לופז: "היא לגמרי ההשראה שלו ונותנת דוגמה טובה לאיך זוהר טבעי צריך להראות ואיזה אפקט מדהים הוא נותן ללוק. ההיילייטרים יכולים לשמש גם ביצירת מראה יום יומי זוהר וטבעי ואפשר לחזק את הנוכחות שלהם על ידי שימרים מבריקים שמעצימים את המראה".

זה מאיר את הפנים ופותח אותן לעולם (צילום: מתוך גלוסייר)

זה מאיר את הפנים ופותח אותן לעולם (צילום: מתוך גלוסייה)

אילו אזורים כדאי להאיר איתם?
"פחות מומלץ להשתמש בהם להארת אזור ה'טי' של הפנים כי הוא מזיע יותר באופן טבעי. מומלץ למרוח אותם באזורים ה'גבוהים' של הפנים כמו עצמות הלחיים ועצם הגבה. גם לאזורים כמו  החלק העליון של האף או הלב של השפה הם בהחלט יכולים לתת זוהר מחמיא. לבנות עם פצעים על הפנים אני פחות ממליצה להשתמש בהם. לבחורות שהעור שלהן נוטה לאדמומיות מומלץ להשתמש בהיילטרים צהבהבים יותר כדי לתת קונטרה".

איך מומלץ למרוח אותם?
"עדיף עם מברשת סינטטית. מדובר בחומר שעשוי להתקבע על העור ולהשאיר כתם לא אחיד שלא משתלב לגמרי עם העור. אפשר למרוח אותם מתחת למייקאפ או מעליו וגם מי שלא משתמשת בכלל במייקאפ יכולה להשתמש בהיילייטר".

בלה חדיד. מוארת ונראת רעננה (צילום: אינסטגרם)

בלה חדיד. מוארת ונראת רעננה (צילום: אינסטגרם)

לילי אלדריג' מוכנה לתצוגה (צילום: גטי אימג'ס)

לילי אלדריג' מוכנה לתצוגה (צילום: גטי אימג'ס)

אפשר לוותר על מייק אפ בשבילו (צילום: אינסטגרם)

אפשר לוותר על מייק אפ בשבילו (צילום: אינסטגרם)

זה לגמרי נותן מראה צעיר (צילום: אינסטגרם)

זה לגמרי נותן מראה צעיר (צילום: אינסטגרם)

הנה כמה אופציות שוות:

היילייטרים

היילייטרים

1. Charlotte Tilbury, מחיר: 185 שקלים, 2. לוריאל, מחיר: 85 שקלים, 3. בובי בראון, 235 שקלים, 4. רימל, מחיר: 39 שקלים, 5. קלרינס, מחיר: 249 שקלים, 6. MAC, מחיר: 182 שקלים, 7. פלורמר, 92 שקלים, 8. וישי, מחיר: 69 שקלים, 9. סאן לורן, מחיר: 244 שקלים, 10. RMS, מחיר: 146 שקלים, 11. איל מקיאג', מחיר: 209 שקלים, 12. אליזבת ארדן, מחיר: 281 שקלים, 13. Benefit, מחיר: 93 שקלים, 14. מייבילין, 114 שקלים, 15. NARS, מחיר: 138 שקלים, 16. גרלן, מחיר:229 שקלים

השאירו תגובה

 

  • אם הזכרתם את בנפיט+מחיר…האם אפשר להשיגו בישראל ופספסתי את זה?

    מאת: dashas |‏ 24 בדצמבר 2016 | 14:21
  • אני אפילו לא הולכת לקרוא את הכתבה הזו כי היא הנושא שלה לא לעניין !!
    הבנו שאנחנו ב 2016 וזה אבל די! מספיק להחדיר לתת המודע של נשים שהן צריכות to fake it to make it!
    למה לא לעשות כתבה שמעודדת נשים להשאר טבעיות ולאהוב את עצמן כמו שהן?!
    למה צריך פילטרים? לזייף מה בדיוק??? או שזה נובע מרצון שאיזה גבר יסתכל עליך? כל אישה יפה כמו שהיא !! ומי שלא בא לו טוב בעין את שאישה
    שימשיך הלאה
    לא צריך פילטרים! פילטרים זה לחלשים !

    מאת: אחת שנשבר לה |‏ 23 בדצמבר 2016 | 01:52
  • לעשות כתבה כזו בלי לכלול את ה- wake me up של bennefit, ואת כל המוצרים פחות או יותר של Becca, זו פשוט רשלנות מקצועית.

    מאת: יעל |‏ 22 בדצמבר 2016 | 10:58
  • ואיפה ההיילייטר שובר הרשת של ג'פרי סטאר??
    ומתי תעשו עליו כבר כתבה?? הבנאדם הוא נסיך יוטיוב לא רשמי, אושיית אופנה וטיפוס אקסטראווגנטי מרתק

    מאת: שושו |‏ 22 בדצמבר 2016 | 00:48